ائتلاف چارچوب هماهنگی با متهم کردن واشنگتن در مداخلات ارزی کشورهای منطقه، از دولت السودانی خواست تا آمریکا را متقاعد به پرداخت دلاری معوقات عراق به ایران و رفع کمبود برق شهروندان عراقی کند؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ائتلاف فتح معتقد است که هدف اصلی آمریکا از تحرکات نظامی اخیر در عراق، بحران‌سازی برای دولت مرکزی در بغداد است.
رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با وزیر دفاع استونی، روابط دوجانبه و وضعیت نیروهای استونی در اقلیم، در چارچوب ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش را بررسی کرد.
سناریوی اول موفقیت نتانیاهو در رسیدن به هدف خویش است که در چارچوب آن نتانیاهو و ائتلافش موفق می‌شوند با تصویب این قانون یک گام به سوی هدف دین‌گرایان که از سال ۱۹۷۷ به دنبال تحقق آن بودند، برداشته و قوه قضاییه اسراییل را هم از دست سکولار‌ها پاکسازی کنند، با این حال این امر می‌تواند بشکه‌های باروت اصولا شعله‌ور شده در اسراییل را منفجر و شرایط دشواری را برای آینده اسراییل رقم بزند.
یکی از اعضای ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که اقدام موهن در سوئد علیه قرآن کریم و پرچم عراق، در چارچوب آزادی بیان نمی گنجد و یک تجاوز آشکار به شمار می‌رود.
یکی از رهبران ائتلاف چارچوب هماهنگی از نقشه‌های شرورانه کاخ سفید علیه امنیت و ثبات عراق پرده برداشت.
علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش فوتبال ایران در آستانه خرید یک تیم دسته اولی قرار گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشور‌های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به زودی شکل می‌گیرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن مشارکت رئیس جمهور سوریه در نشست جده و توافق اخیر ایران و عربستان را به مثابه اعلام رسمی شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش‌ها و مراودات بین المللی و همچنین ائتلاف بین ایران، چین و روسیه بیانگر یک نظم جدید جهانی است.
ایالات متحده، امارات و هند بخشی از گروه موسوم به I۲U۲L هستند که شامل اسرائیل نیز می‌شود. این ائتلاف در اکتبر ۲۰۲۱ برای همکاری در ابتکارات مشترک در زمینه آب، انرژی، حمل‌ونقل، فضا، سلامت و امنیت غذایی ایجاد شد. مکانیزم I۲U۲ همچنین به عنوان چارچوبی برای مقابله با نفوذ چین در منطقه دیده می‌شود.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
اگر مخالفان اردوغان می‌خواهند او و حزب و همراهانش را از ساختار حاکمیت خارج کنند و به‌دنبال برگرداندن ورق رویکرد مستبدانه آن‌ها در ترکیه باشند، پارلمان و انتخابات پارلمانی از ابزار‌های مهم کار آن‌ها خواهد بود. نظرسنجی‌های پارلمانی از طرفی همچنان عدالت و توسعه را پیشتاز نشان می‌دهند و از طرف دیگر، در هیچ‌کدام از آن‌ها اردوغان و همراهانش رأی ۵۰ درصدی برای کسب اکثریت ندارند. حزب قلیچ‌داراوغلو هم البته در همه نظرسنجی‌ها، همچنان به روال گذشته بیشترین رأی بعد از عدالت و توسعه را دارد و البته همچنان با فاصله‌ای قابل‌توجه.
بارسلونا فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد و به دنبال افزایش اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول خواهد بود.
امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های این شورا برای انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پس از انتخابات مجلس یازدهم که در تهران و شهرستان‌ها موفق ظاهر شد و حدود ٢٣۵ نماینده با تابلوی این شورا، وارد مجلس شدند و البته پس از انتخابات شوراها که موفق به کسب اکثر کرسی‌ها شد، جلسات خود را تعطیل نکرد و به‌صورت منظم برقرار بوده است.
شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی مسئول کامل غارت ثروت های ملی یمن و محرومیت ملت این کشور از ثروت ها و منابع خود است.
وزیر امور خارجه کشورمان با هادی العامری رئیس ائتلاف فتح و از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی در عراق ملاقات کرد.
نشریه اشپیگل در گزارشی نوشت که ارتش آلمان برای تکمیل و انجام تعهدات خود در چارچوب پیمان ناتو از جمله دفاع از جبهه شرقی این ائتلاف، تسلیحات و تجهیزات کافی ندارد!
یک منبع سیاسی در عراق، نتایج اصلی نشست سران چارچوب هماهنگی در منزل هادی العامری (رئیس ائتلاف الفتح و از اعضای چارچوب هماهنگی) را اعلام کرد.
ائتلاف الفتح که از گروه های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی (شیعی) محسوب می شود، اعلام کرد که در پی اصرار جریان صدر بر عدم گفتگو با جریان های سیاسی، دولت جدید عراق بدون حضور این جریان تشکیل می شود.
علی الفتلاوی عضو ائتلاف فتح گفت که «محمدشیاع السودانی» همچنان گزینه چارچوب هماهنگی شیعی برای تشکیل دولت جدید است.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی بر نامزدی محمد شیاع السودانی اصرار دارند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که رهبر ائتلاف فتح و رهبر جریان صدر امروز در استان نجف دیدار می کنند.
یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالا هادی العامری رئیس ائتلاف فتح و مقتدی صدر رهبر جریان صدر، اواخر هفته جاری دیدار می کنند.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد که بازگشت به میز مذاکرات و تماس ها میان چارچوب هماهنگی و جریان صدر به صورت نیمه سری ادامه دارد و این مذاکرات می تواند پایان بخش بحران کنونی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ