به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
وزیر خارجه امریکا درباره برجام گفت: هم اکنون مذاکرات احیای برجام و هسته‌ای وجود ندارد / قطعا هرتوافقی با ایران باید اهداف امنیتی ما را حفظ کند و منافع ما را برآورده سازد.
وزرای خارجه آمریکا و عربستان سعودی درباره حادثه تیراندازی اخیر در برابر ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر جده تلفنی گفتگو کردند.
مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا مدعی شد که کره شمالی قصد دارد تا در راستای پیشبرد اهدافش، از زرادخانه هسته‌ای خود برای «ارعاب» کشورهای دیگر استفاده کند.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که رسانه های آمریکایی یک کمپین هدفمند اطلاعات جعلی و نادرست را درباره حادثه سد کاخوفکا به راه انداخته‌اند.
قانونگذاران مجلس نمایندگان و سنای آمریکا درباره استفاده احتمالی از هوش مصنوعی در زرادخانه هسته‌ای این کشور هشدار دادند.
دادگاه عالی آمریکا در حال بررسی یک پرونده مربوط به آزادی بیان در شبکه های اجتماعی است تا مشخص شود مقامات اجازه بلاک کردن مردم عادی در این پلتفرم ها را دارند یا خیر.
تغییرات آب و هوایی هم چنین باعث عفونت‌های بیش‌تر می‌شود، زیرا این قارچ برای مقاومت در برابر دما‌های گرم‌تر از جمله در بدن انسان تکامل یافته است.
در پی افشای اخیر اطلاعات محرمانه وزارت دفاع آمریکا، وب‌سایت شبکه الجزیره گزارشی را درباره پنچ افشاگری اطلاعاتی بزرگ در آمریکا منتشر کرد.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می‌گوید انتشار اسنادفاش‌شده در فضای مجازی یک تهدید بسیار جدی برای امنیت ملی آمریکاست.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که توضیح چین درباره ورود بالون‌های این کشور به حریم هوایی آمریکا کافی بوده است.
نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا درباره خروج شتابزده ارتش این کشور از افغانستان تحقیق می‌کنند.
میثم جبلی گفته بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته و در همین مصاحبه گفته «همه خانواده‌اش را دوست دارد به جز پیمان برادرش را» ... برخی هم از پناهندگی هر دو برادر (دکتر محمد و میثم) خبر داده‌اند ولی آنچه تأیید شده میثم جبلی است.
وزیرامورخارجه آمریکا می گوید که در مورد باز نگه داشتن ارتباطات با وزیر امور خارجه جدید چین گفتگو کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر نگرانی خود را درباره همسویی و نزدیکی روابط چین و روسیه ابراز کرد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو اعلام کرد که آمریکا درباره فعالیت های بیولوژیکی و نظامی خود نزدیک مرزهای روسیه هیچ توضیحی ارائه نکرده است.
همزمان با روی کارآمدن احزاب تندرو صهیونیستی، آمریکا تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله را آغاز می کند.
حضور محمد خاکپور در لیگ آمریکا و خداحافظی از فوتبال در این کشور یکی از اتفاقات جالب در تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.
سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه در ادعایی تکرامی گفت که واشنگتن آماده بازگشت به توافق هسته‌ای 2015 با ایران است.
رافائل نادال درباره شکسته شدن بینی‌اش در مسابقات تنیس آزاد آمریکا اظهارنظر کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ