در ادامه افزایش تنش بین پکن و و اشنگتن، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد ۱۳ شهروند چینی را به اتهامات امنیتی متهم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا تحریم هایی را علیه دو گروه مسلح در سوریه و سه تن از فرماندهان آنها در ارتباط با نقض حقوق بشر اعمال کرد.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین یک شهروند ایرانی و یک شرکت‌ ثبت شده در سنگاپور و امارات را به بهانه تحریم های ثانویه مرتبط با تروریسم تحریم کرده است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وضع قوانین و تحریم ها علیه ایران از جمله دیگر جنایات آمریکا علیه مردم و کشورمان است.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو شهروند نیجریه ای و عراقی و ۱۵ نفتکش حامل پرچم پاناما به اتهام همکاری با شرکت ملی نفت ایران و دور زدن تحریم ها علیه تهران خبر داد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر توسعه و علوم کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از اقدامات مخالفان طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، مجبور به انصراف از مشارکت در یک نشست علمی در آمریکا شده است.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت ایران تا حدی افزایش پیدا کرده است که آمریکایی‌ها می‌دانند که تهدید دیگر فایده ندارد و این مسئله در اعترافات فرمانده اسبق سنتکام نمایان است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه از اعمال تحریم‌های جدید در ارتباط با ایران خبر داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاها علیه ایران، مدعی شد که تمام گزینه ها در قبال ایران روی میز است.
این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
دولت آمریکا مدعی شد که ایران در منطقه از طریق «نیرو‌های نیابتی و گروه‌های شریک مانند حزب‌الله و حماس» از اقدامات تروریستی در بحرین، عراق، لبنان، سوریه و یمن حمایت کرده است.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
تیم ملی فوتبال آمریکا آمار خوبی در بازی های سوم خود در دور گروهی ادوار مختلف جام جهانی ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهارنظری مضحک مدعی شد که نیروهای ایرانی با حضور در شبه جزیره کریمه به روسیه در انجام عملیات پهپادی در اوکراین کمک کرده اند.
فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا گفت که ایالات متحده با توجه به چالش‌های تهاجمی فزاینده چین و روسیه آماده نبرد خواهد بود.
تظاهرکنندگان در مسکو خواهان خروج نیروهای ناتو از کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروی سابق شدند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به اقدامات و تحریم های ضدایرانی ادامه خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به تکرار ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: ما به همکاری با آلبانی و دیگر شرکای خود برای تقویت دفاعی سایبری آن‌ها و پاسخگو کردن عوامل این حملات ادامه خواهیم داد.
وزیر ونزوئلا دفاع ونزوئلا با انتقاد از تحریم نفتی روسیه اعلام کرد که سیاست‌های آمریکا به امنیت انرژی اسیب زده است.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه تغییرات منطقه ای و بین المللی به نفع ملت یمن در حال رخ دادن است، تأکید کرد آمریکا با هدف تأمین منافع رژیم صهیونیستی جنگ علیه یمن را مدیریت می کند.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ