په‌په، مدافع تیم ملی پرتغال، عملکرد داوران را عامل حذف تیمش از جام جهانی توصیف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرا به راپورت افشین پیروانی به ترابیان داور چهارم در خصوص ورود ساپینتو به زمین پس از گلزنی محمدحسین مرادمند برمی‌گشت.
کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان گفت: متأسفانه قضاوت اشتباه داور باعث به وجود آمدن حاشیه در جام تختی شد و من و جان محمدی هیچکدام مقصر نبودیم.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
استفاده از مشروبات الکلی و بروز رفتار نامناسب از سوی داوران لهستانی در هواپیما باعث شد تا گروه داوری بازی آ.اک آتن و آریس تغییر کند.
دروازه بان فولاد معتقد است مهدی سیدعلی باعث شکست تیمش مقابل گل گهر شده است.
ایمان عالمی معتقد است پیشرفت فنی هوادار باعث می‌شود تا بازیکنان این تیم در سال آینده هواخواهان زیادی داشته باشند.
درحالیکه ورود این سگ به زمین باعث تعجب بازیکنان شده بود پس از گذشت چند دقیقه یکی مسئولان داخل زمین شد و سگ را درآغوش گرفت و به بیرون برد.
برخی هواداران تیم ملوان با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با آلومینیوم اراک شدند.
لی میسون، داور VAR دیدار آرسنال و برنتفورد که اشتباه او باعث از دست رفتن دو امتیاز توپچی‌ها شد از کمیته داوران انگلیس کناره‌گیری کرد و دیگر در مسابقات این لیگ فعالیتی نخواهد داشت.
شاید برای نخستین بار است که اشتباه داور باعث دریافت گل پرسپولیس شده اما اکثریت هواداران این تیم مقصر اصلی را فرد دیگری می دانند.
مربی گل گهر سیرجان می‌گوید امیدوار است به زودی تکنولوژی به داوران کمک کند.
به نظر نمی رسد نیروی وارد شده به اندازه ای باشد که باعث سرنگونی مهاجم فولاد شده باشد.
در این حکم محرومیت، دلیل وقوع آن عنوان نشده و مشخص نیست داور مذکور به خاطر تبانی و فساد در تغییر نتیجه محروم شده است یا مسایل دیگری باعث این محرومیت شده است.
داور بازنشسته فوتبال می‌گوید فشارهایی که به محمدرضا اکبریان طی سال‌های گذشته وارد شده، دلیل اصلی مرگ ناگهانی فرزند خردسال او است.
اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد.
اخراج سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در بازی برابر رنس باعث ناراحتی و عصبانیت بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.
بارسلونا امشب در دیداری حساس با یک گل در زمین اینتر مغلوب شد. در دیداری که چند صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که باعث عصبانیت شدید ژاوی و بارسایی‌ها شد.
میکروفون کار گذاشته شده روی پیراهن داور بازی پاری سن ژرمن و برست باعث دردسر پرسنل کیمپمبه، مدافع فرانسوی، شده است.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس تیم شایسته‌ای است اما این تیم را مدیریت کرده و گل زدیم اما فشاری که به داور وارد شد باعث شده تا ۱۰ نفره بازی کنیم.
کمک داور مسابقه دچار حمله عصبی واگ شد. همین موضوع باعث شد تا بلافاصله کادر اورژانس وارد زمین شده و به وضعیت فلورین ده‌آرائوخو، کمک داور مسابقه رسیدگی کنند.
مردود اعلام شدن گل کانر کودی در دیدار امروز اورتون-لیورپول، باعث عصبانیت شدید یکی از هواداران اورتون شد.
علی شجاعی می‌گوید مشت بازیکن پیکان باعث شد تا صورت او به طور کامل ورم کند.
شستا در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برای اولین بار سهام خود را در بازار سرمایه ایران عرضه کرد. این شستا غول پیکر با ورود به بازار سرمایه لقب عالیجناب بورس را به خود اختصاص داد. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل بنیادی شستا بپردازیم. خالص ارزش دارایی‌های شستا چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ