تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان داوری تاکید به تصمیم درست در اعلام پنالتی گل‌گهر مقابل فولاد داشتند.
بازی این هفته لیگ دسته سوم در تبریز بار دیگر با یک جنجال همراه بود.
پیام حیدری این هفته قضاوت دیداری در لیگ یک را برعهده خواهد داشت.
رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیحات دقیقی را درباره چند صحنه داوری حساس مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ارائه کرد.
دیوید مویس، مربی وستهم، با رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس جلسه داشته است. در جریان باخت 2 بر یک وستهم برابر لیورپول در این هفته، VAR جنجال‌ساز شد و صدای اعتراض مویس را درآورد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
اولین جنجال داوری بزرگ این هفته مربوط به مسابقه صدرنشین مقابل نفت آبادان بود.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
در حساس‌ترین بازی این هفته از لیگ دسته اول که شاید تا حد زیادی نیز تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص کند، کمیته داوران تصمیمی عجیب را دنبال کرده است.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
متئو لاهوز، داور دیدار دو هفته پیش بارسلونا-اسپانیول، این هفته نیز در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او تا چه زمانی ادامه دارد.
ماتئو لاهوز، داور اسپانیایی که قضاوت‌های جنجالی‌اش در جام جهانی قطر و دیدار هفته گذشته بارسلونا و اسپانیول جنجالی شده بود اعلام کرد در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
متئو لاهوز، داور دیدار بارسلونا-اسپانیول این هفته در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او ادامه دار خواهد بود یا خیر.
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
سیدرضا مهدوی بعد از 101 روز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال قضاوت خواهد کرد.
صحنه‌های مشکوک داوری دیدار پرسپولیس - مس رفسنجان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد.
یوفا با وجود اعتراض شدید باشگاه بارسلونا، دو داور جنجالی بازی هفته قبل اینتر و بارسا را محروم نکرد و هر دو این هفته نیز داوری خواهند کرد.
هفته هشتم لیگ برتر با جنجال داوری دیدار استقلال و فولاد خوزستان همراه بود و آبی‌ها مدعی پنالتی سوخته خود در این جدال هستند.
با قرار نگرفتن نام موعود بنیادی فر در لیست داوران این هفته مشخص شد که اشتباه وی برای کمیته داوران محرز شده است.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
قضاوت دو دیدار هفته چهارم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.
حساس ترین صحنه داوری اولین روز از رقابت های هفته دوم لیگ برتر در بازی سپاهان و نساجی رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ