داور بازنشسته فوتبال می‌گوید فشارهایی که به محمدرضا اکبریان طی سال‌های گذشته وارد شده، دلیل اصلی مرگ ناگهانی فرزند خردسال او است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اولين ديدار حياتي هفته اول ليگ برتر در فصل ٢٤-٢٠٢٣، چلسی در برابر لیورپول قرار خواهد گرفت و فشار و استیصال، پیش از گرم شدن نبرد قهرمانی لیگ جزیره بر سرمربی و هواداران دو تیم غالب می‌شود.
چند ساعت مانده به شروع مسابقه الهلال - النصر، هواداران تیم النصر به شدت علیه داور مسابقه موضع گرفته‌اند.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
استقلال از لحاظ برنامه‌ریزی و جذب بازیکن از رقبا عقب‌تر باشد. این مورد را می‌شود با بالابردن فشار تمرینات جبران کرد، ولی واقعیت این است که رضایت هواداران و دلگرمی کادر فنی را نمی‌شود به این سادگی فراهم کرد. استقلالی‌ها در روز‌های اخیر مدام شاهد تقویت رقبا بوده و خودشان در موضع ضعف قرار داشته‌اند. حالا که علی خطیر آمده و مدیریت این باشگاه سروسامانی پیدا کرده است، به نظر می‌رسد غیر از جذب چند بمب نقل و انتقالاتی، چیز دیگری نتواند این تیم را از شرایط کنونی نجات دهد.
فرار درویش از هواداران خشمگین با درازکشیدن پشت ماشین
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با شرایطی متفاوت وارد ساختمان باشگاه شد.
اعتراض هواداران تیم فوتبال استقلال به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پیش از شروع دربی به حدی بالا گرفت که پرتاب بطری و اشیا باعث مصدومیت مربی خارجی سرخپوشان شد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
برخی از اتفاقاتی که در ورزشگاه باهنر کرمان رقم خورد, عجیبب، غیرمنتظره و البته ناراحت‌کننده بود.
ژوزه مورایس طی یک هفته با تساوی مقابل ملوان به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
ممکن است که کریستیانو رونالدو به دلیل قانون عدم توجه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به ویدیوهای هواداری، از محرومیت فرار کند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، فروش لواندوفسکی را حاصل خردجمعی در این باشگاه دانست.
داوران دیدار استقلال و گل گهر بعد از تصمیم جنجالی که در وقت های اضافه گرفتند، از دست بازیکنان حریف به سمت رختکن فرار کردند!
بعد از متحمل شدن شکست یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر، هواداران خشمگین چلسی خواستار برکناری گراهام پاتر شدند.
دیوید بکام که سعی داشت به صورت ناشناس بازی پسرش را تماشا کند موفق به این کار نشد و به دردسر افتاد.
از وقتی شیخ دیاباته آماده شده، بسیاری از پیشکسوتان و هواداران یحیی را تحت فشار قرار داده‌اند که از دو مهاجم نوک استفاده کند، اما آیا یحیی به این ریسک تن خواهد داد؟
«خراسان موش آزمایشگاهی فوتبال کشور است؛ دست همه تیم‌ها در سراسر کشور در جیب دولت است اما دست خراسان باید در جیب اشخاص و هواداران باشد.»
سرگئی ربروف سرمربی العین امارات، به هواداران این تیم وعده بازگشت به کورس قهرمانی را داد.
کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد، مدعی شد هواداران از این تیم حمایت می کنند.
حرکت دست پپ گواردیولا در اعتراض به فشار هواداران لیورپول به داور از جالبترین لحظات بازی حساس دیروز در آنفیلد بود.
هواداران منچستریونایتد در همان دقایق پایانی نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی، ورزشگاه اتحاد را ترک کردند.
ساری- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی شروع فصل جدید لیگ بیست و دوم به ضرر تیم بوده و باعث از دست دادن امتیاز و فشار هواداران به تیمش شده است.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی شروع فصل جدید لیگ بیست و دوم به ضرر تیم بوده و باعث از دست دادن امتیاز و فشار هواداران به تیمش شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب دو تساوی بدون گل به شدت از سوی جامعه هواداری این تیم تحت فشار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ