بارسلونا امشب در دیداری حساس با یک گل در زمین اینتر مغلوب شد. در دیداری که چند صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که باعث عصبانیت شدید ژاوی و بارسایی‌ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
بیرانوند در مورد اینکه گفته می شود در زمان زدن پنالتی مسعود شجاعی از دروازه بیرون آمده گفت: نه! صحنه را ندیدم. شجاعی گفت پایت جلو آمده. اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
حسین پورحمیدی با لحن خاص و شوخ طبعی خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
صحنه جنجالی دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نسبت به جدیدترین بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.
گل تیم گل‌گهر اصلاً آفساید نبود و کمک داور در این صحنه عملکرد خوبی داشت. همچنین مدافع گل‌گهر با دست خود، از نفوذ بازیکن استقلال جلوگیری کرد. او به رضا میرزایی تنه زد و اعلام این پنالتی درست بود.
مدافع فولاد خوزستان می گوید هیچ تیمی به اندازه آن ها سپاهان را اذیت نکرده بود.
مدافع تیم فوتبال تراکتور معتقد است تساوی برابر گل‌گهر، نتیجه عادلانه‌ای بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نیمه دوم بازی با ذوب آهن یکطرفه شده بود، گفت: صحنه برخورد توپ با دست بازیکن حریف در محوطه جریمه و پنالتی واضح بود.
تیم ملی عمان با گل دقایق آخر مقابل عراق بازنده دیدار فینال جام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نبود.
در طول مسابقه هم آقای ناظمی سوت‌های اشتباه زیادی زد و به نظر من این برد را کاملا به استقلال هدیه دادند. غیرممکن بود که ما امروز بازی را ببریم، چراکه در این صورت تیم استقلال و مدیریت و مربی و همه چیز به هم می‌ریخت
محمدرضا عباسی می‌گوید داور در صحنه‌های پنالتی مرتکب اشتباه شد.
در اواخر نیمه دوم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تراکتور رخ داد که کوپال ناظمی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
استقلال در هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر درحالی مقابل تراکتور شکست خورد که نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد.
کارشناس داوری آآس اعلام پنالتی برای تیم ملی آرژانتین را کاملا درست دانسته است.
دو صحنه مشکوک دیدار استقلال - آلومینیوم مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
روی ماتا دستیار ساپینتو گفت اگر قریشی هم گل بخودی نمی زد، ما 2 بازیکن داشتیم که می‌توانستند در آن صحنه گل را به ثمر برساند.
اصفهان- مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است در نیمه اول یک پنالتی واضح برای تیمش گرفته نشده است.
دو صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال در دیدار با ذوب آهن مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ