مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس تیم شایسته‌ای است اما این تیم را مدیریت کرده و گل زدیم اما فشاری که به داور وارد شد باعث شده تا ۱۰ نفره بازی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اهمیت بازی های ابتدای فصل را بیشتر از ادوار گذشته دانست و گفت: جدال تیم‌های مدعی قهرمانی در همین هفته‌های ابتدایی تکلیف جام را شاید مشخص کند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغ قراردادم با پرسپولیس پایین است و امیدوارم مدیریت آن را افزایش دهد.
مدیریت تیم پرسپوليس در شرایطی که با حکم جنجالی کمیته اخلاق مواجه شده، امروز امور مربوطه را در دیدار با شمس آذر در کنار نیمکت دنبال کرد.
مشکل استقلال از درون باشگاه و مدیریتش است اما ماجرا به پرسپولیس کشیده می‌شود. چه ربطی به پرسپولیس دارد؟  درست مدیریت کنید و هواداران را با پرسپولیس سرگرم نکنید. هر دو تیم برای وزارت هستند. به هر دو تیم هم به اندازه نیازشان پول می‌دهند.
گفته می‌شود افشین پیروانی نیز بعد از چند فصل حضور در پست مدیریت تیم پرسپولیس، قصد دارد در این فصل استراحت کند و کار را در این بخش دنبال نخواهد کرد.
۷۲ ساعت دیگر مجمع باشگاه پرسپوليس انجام خواهد شد تا شاهد تغییراتی مدیریتی در این تیم باشیم.
رضا درویش با عملکرد مدیریتی خود توانسته کاملا اعتماد را در بین هواداران این تیم شکل دهد و این در حالیست که خود را مهیای چالش بزرگی می‌کند.
باشگاه پرسپوليس هنوز موفق به تسویه مطالبات بازیکنان و اعضای تیم نشده تا آنها نیز بابت این موضوع گلایه داشته باشند.
افشین پیروانی رویای تکرار قهرمانی با سرخپوشان اینبار در قامت مدیریت تیم پرسپوليس را دارد.
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: جدا از اتفاقاتی که برای استقلال در طول فصل افتاد بیشترین ضربه را تغییر مدیریت به این تیم زد.
مدیریت باشگاه پرسپولیس موفق شد منابع لازم برای پرداخت بخشی از درصد مطالبات اعضای تیم را فراهم سازد.
مدیریت باشگاه پرسپوليس موفق شد منابع لازم برای پرداخت بخشی از درصد مطالبات اعضای تیم را فراهم سازد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر مس کرمان و کسب سه امتیاز مهم این دیدار گفت: هر چند کار را برای خودمان سخت کردیم اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.
بعد از تغییرات مدیریت در باشگاه مس کرمان، اکنون در آستانه بازی با پرسپولیس یک انتصاب جدید نیز توسط مدیرعامل این تیم انجام شد.
ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است تیم ملی شرایط خوبی برای موفقیت دارد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حمایت کامل مدیریت باشگاه از سرمربی این تیم خبر داد و انتقاداتی نیز نسبت به اتفاقات اخیر مطرح کرد.
مدیریت پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت بازیکن مغضوب این تیم، همه چیز را به سرمربی سپرده است.
اهواز - بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: داور نتوانست بازی با پرسپولیس را مدیریت کند و باید برای این بازی ها، داوران بزرگ بیاورند.
تیم مدیریتی پرسپولیس شاید تنها در انجام یکی از موارد درخواستی یحیی گل محمدی در ابتدای فصل با ناکامی مواجه شد که آن هم مربوط به انجام اردوی خارجی این تیم در پیش فصل بود.
استوکس با عجیب‌ترین قرارداد به پرسپوليس پیوست و به واسطه اشتباه تیم مدیریتی وقت، خیلی راحت از این تیم جدا شد و درخواست خسارت هم کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ملوان را ستود و آن را عالی توصیف کرد.
پرسپوليس به نظر می‌رسد یک تیم کامل شده است؛ تیمی با ستاره‌های تشنه موفقیت و رهبری کادرفنی و مدیریت خارج از زمین.
پرسپوليس به نظر می‌رسد یک تیم کامل شده است؛ تیمی با ستاره‌های تشنه موفقیت و رهبری کادرفنی و مدیریت خارج از زمین.
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آن‌ها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ