استفاده از مشروبات الکلی و بروز رفتار نامناسب از سوی داوران لهستانی در هواپیما باعث شد تا گروه داوری بازی آ.اک آتن و آریس تغییر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور دربی ۱۰۱ بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند و از زمین بیرون رفت.
داور وسط بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دقایق پایانی بازی دو تیم مصدوم و تعویض شد!
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
در صورت گلودرد بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، به این معنی است که بالش از کنه‌های خانگی پر شده و در صورت درد گردن به این معنی است که بالش مناسب نیست یا خیلی کهنه شده است و در هر دو مورد بالش باید تعویض شود.
اشتباه رخ داده در هنگام تعویض های آخر ملوان، توقف چند دقیقه ای بازی را به همراه داشت.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از شکست مقابل میلان تصمیمات داور بازی را زیر سوال برد.
حمید مطهری می‌گوید بازیکنان تعویضی نتوانستند خواسته‌های او را انجام بدهند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیام حیدری را برای قضاوت حساس‌ترین بازی لیگ برتر در هفته پیش رو در نظر گرفته است.
در این بازی تعویض دیرهنگام آلوارز مهاجم ۱۸ ساله اروگوئه‌ای توسط آنچلوتی، باعث شد این پدیده ۱۸ساله دوبار طی یک دقیقه پاس گل بدهد که دومی توسط داور هم تایید شد.
تیم داوری مسابقه خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا ادعا کرده که بعد از انجام تعویض به بازیکن خلیج فارس کارت قرمز داده شده است.
آستارا- اشتباه عجیب داور بازی شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر سبب شد بازیکن اخراجی خلیج فارس ماهشهر با بازیکن نیمکت نشین تعویض شود.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار می‌گوید داور دو موقعیت تیم‌شان را به اشتباه آفساید گرفته است.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
پیش از این قرار بود دور تازه تمرینات را از پنجشنبه پیش رو آغاز کنند، اما با نظر یحیی گل‌محمدی این برنامه تغییر کرد.
محمد محبی در دقایق پایانی بازی با هوادار در حالی که تعویض شده بود و از روی نیمکت بازی را دنبال می کرد، با کارت زرد داور مواجه شد.
نام داور جوان و مطرح فوتبال ایران در لیست بین المللی داوران قرار نگرفت و برای این منظور باید حداقل یکسال صبر کند.
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سالانه حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۴ میلیون شناسنامه جدید صادر می‌شود، اما امکان دارد این شناسنامه‌ها درخواست‌های تکراری هم باشند یعنی مثلا مواردی که فرد قصد عکس دار کردن شناسنامه را دارد و یا شناسنامه مخدوش یا مفقود شده است.
یک منبع مسئول در وزارت خارجه عراق گفت: قرار بود دور ششم مذاکرات ایران و عربستان در اواخر جولای برگزار شود و بغداد تمام تدارکات برای برگزاری این نشست را انجام داده بود، اما تحولات سیاسی در عراق و هجوم طرفداران جریان صدر به منطقه خضرا منجر به تعویق این دور از مذاکرات شد.
دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل بودو گلیمت به برتری رسید.
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داور چهارم، اشتباه او در انجام آخرین تعویض تیمش را در نتیجه بازی موثر دانست.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ