برخی هواداران تیم ملوان با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با آلومینیوم اراک شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موکب گروه جهادی شهدای مس برای پذیرایی از دوستداران ولایت در مهمونی ده کیلومتری برپا شد.
توزیع سیراب و شیردان در میان مهمانان جشن عید غدیر توسط یک موکب در جشن غدیر تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از میزبانی یک مادر مهربان از مهمانان جشن عید غدیر و توزیع شربت میان مردم تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به برنامه های دانش آموزی غدیر در این استان، گفت: مجموعه آموزش و پرورش، موکب هایی را ویژه عید غدیر در سراسر استان برپا خواهد کرد.
پذیرایی نیما نکیسا، دروازه‌بان سابق تیم ملی، از زائران امام رضا (ع) در چایخانه حرم مطهر رضوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تعدادی بلیت با قیمت مصوب و نیز آماده برای تحویل با پذیرایی ویژه برای آنان در نظر می‌گیرند و بقیه مردم را به امان خدا و در برهوت بی‌پناهی رها می‌کنند. این به زیان خودتان است. این دولت محرومان است، وای به آنکه دولت برخورداران می‌بود!
وزیر کشور گفت: شرایط و آمادگی لازم برای پذیرایی دو میلیون نفر در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفته است.
در شرایطی که جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان جاری محتمل به نظر می‌رسد این ستاره برزیلی قصد دارد فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به جای پذیرایی از هواداران ما در ورزشگاه انقلاب کرج، آنها را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده‌اند.
هواداران لورکوزن بعد از سال ها دوباره دیوانه وار عاشق تیم‌شان شده اند.
طبق این جدول هزینه یک خروار بنزین (۳۰۰کیلو=۳۰۰لیتر) ۲۰تومان است. به عبارت دیگر قیمت هرلیتر بنزین کمتر از ۷دهم ریال بوده است!
روز گذشته هواداران سپاهان استقبال خوبی از اولین بازی فصل تیم‌ محبوب‌شان به عمل آوردند.
آش دوغ (ایران آشی) از آش‌های بسیار خوشمزه و محلی ارومیه است این آش با دوغ محلی، آرد، نخود و سبزیجات معطر پخت می‌شود؛ که در فصل بهار نیز برای تهیه این آش از سبزیجات کوهی استفاده می‌شود که عطر و طعم بی نظیری به این آش می‌دهد.
یک مسئول عراقی به نام نویسی ۸۰۰ موکب برای خدمت رسانی به زائران حسینی به مناسبت جشن نیمه شعبان اشاره کرد.
وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان به استقبال گرم بشار اسد از هیئت لبنانی اشاره کرد و سوریه را شریان حیاتی بخش حمل و نقل لبنان دانست.
در بررسی‌ها مشخص شد قاتل داخل پذیرایی پدر و مادرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است. همسایه‌ها در تحقیقات پلیسی اعلام کردند لحظه حادثه صدای دلخراش زن و مرد میانسال را از داخل خانه‌شان شنیده و بعد هم دیده‌اند که پسر آن‌ها وحشت‌زده از آپارتمان فرار کرده و میهمان مقتول هم با داد و فریاد درخواست کمک کرده است.
همسایه‌ها با ورود به خانه با بدن خونین و نیمه جان زن و مرد میانسال صاحبخانه در حالی مواجه شدند که روی زمین وسط سالن پذیرایی افتاده بودند. مرد میانسالی که ظاهراً میهمان این زوج بود و از ترس شوکه شده بود از همسایه‌ها کمک می‌خواست.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امیدواریم فرهنگ مهمان‌پذیری و پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در مشهد ادامه دار باشد و به یک سنت و میراث خانوادگی مبدل شود.
تجربه حضور سخنگوی جوان دولت سیزدهم متذکر می‌شود که حضور بی واسطه و رودرو تا چه حد می‌تواند مفید باشد؛ لذا وقتی یک مسئول ارشد دولتی صریح از خواسته‌هاِ افراد معترض آگاه می‌شود، می‌تواند با پاسخ‌های صادقانه و منصفانه تا حد زیادی به رفع ابهامات ذهنی کمک کند و به جای اینکه آنان را به اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های تکراری و غیر اثرگذار ارجاع دهد، صمیمانه پذیرای سخن و درد دل دانشجویان باشد.
منصور قنبرزاده در اقدامی جالب «طرح میزخدمت» که همان ارتباط با ارباب رجوع است را در سازمان لیگ اجرا کرده است.
پذیرایی مجانی عربستان از تماشاگران جام جهانی قطر
آیت الله سیدجواد علوی بروجردی از اساتید مطرح حوزه علمیه قم در راهپیمایی زیارت اربعین از زائرین پذیرایی کرد. / جماران
«میرزا آقاخان نوری» صدراعظم ناصرالدین شاه که از منصب «لشکرنویسی» تا صدراتش، طولی نکشید و در همه حال به فکر اندوختن مال و مِلک بود. یکی از این املاک، عمارتی مجلل در باغ نظامیه تهران (محدوده میدان بهارستان فعلی) بود که سال ساخت آن، حدود ۱۲۵۰ تا ۱۲۶۰ شمسی ثبت شده است.
پذیرایی در مراسم عزاداری محرم ممنوع است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ