به نظر نمی رسد نیروی وارد شده به اندازه ای باشد که باعث سرنگونی مهاجم فولاد شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی دقیق صورت گرفته (به شرح مستندات پیوست) برآورد ساخت یک واحد ۷۷ متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با کسر مبلغ وام (۵۵۰ میلیون تومان) آورده مردم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. یعنی هر متقاضی ماهانه حدود ۴۸ میلیون تومان برای ساخت خانه باید پرداخت کند. مبرهن است که این مبلغ، از استعانت اکثر توده جامعه خارج و در عوض به سود دلالان و به تبع آن، افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در آینده خواهد بود.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:مرکز آمار ایران می‌بایست نسبت به برآورد دقیق آمار قاچاق و اقتصاد زیر زمینی اقدام کند
سال‌های قبل مطالب و مقالات زیادی در این حوزه در کشور‌های غربی هم نوشته شده است. سؤال این است که یک شهروند نسبت به یک مصوبه‌ی مطوّل یا یک موضوع تخصصی چقدر می‌تواند کارشناس باشد؟ مثلاً اگر یک موضوع اقتصادی باشد، من به عنوان یک شهروند چقدر می‌توانم پاسخ اقتصادی داشته باشم نسبت به آن مسئله. یا اگر یک مسئله‌ی سیاسی کلان در حوزه‌ی روابط بین‌الملل باشد، من واقعاً چقدر کارشناس هستم که می‌توانم نظر دقیق بدهم.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
گل اینیاکی ویلیامز در دقایق پایانی دیدار بیلبائو-بارسا مردود اعلام شد تا بار دیگر جنجالی داوری در لالیگا به اوج برسد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ با لحاظ نظرات و معیارهای دقیق و کارشناسی قطعاً تا پایان سال نهایی می‌شود.
در دقایق ابتدایی بازی سپاهان و پرسپولیس، برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری پنالتی اعلام شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
کارشناسان داوری آاس و ال‌چیرینگیتو معتقدند عثمان دمبله شب گذشته برابر ختافه باید در دقیقه 68 از زمین اخراج می شد.
برخورد توپ به دست مدافع ذوب‌آهن یکی از دشوارترین صحنه‌های کارشناسی داوری است که مناقشات زیادی را به دنبال داشته است.
بازی تیمهای استقلال و صنعت نفت در حالی با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید که در دقیقه ۶۵ و ۸۲ این مسابقه دو صحنه مشکوک، این دیدار را تحت تاثیر خود قرار داد.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
در جریان سفر هیئت تجاری ایران به پاکستان، بر لزوم تدوین دستورالعمل دقیق و کارشناسی درباره اجرای تهاتر، تعیین تعرفه‌ها و اصلاح ارزش‌گذاری‌های انجام شده روی کالاهای ایرانی، تاکید شد.
معاون وزیر کشور گفت: مقرر شد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی‌های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.
وی همچنین با اشاره به اینکه نحوه واقع شدن فوت و علت تامه آن در دست بررسی دقیق و کارشناسی است، گفت: دلایل اولیه حکایت از قرائنی در خصوص خودکشی دارد،اما آنچه مسلم است اینکه اظهار نظر قطعی در این باره مستلزم اعلام نظریه کارشناسی پزشکی قانونی است.
علیزاده طباطبایی گفت: باید مشخص شود که چه اتفاقی در اداره پلیس افتاده است؟ باید بازرسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بررسی کنند آیا مامور نیروی انتظامی مرتکب جرم شده یا خیر؟ اظهار نظر در مورد این پرونده بدون بررسی دقیق کارشناسی امکان پذیر نیست.
گزارش کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون چندین بار وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام و تفکیک شده است، از این رو باید درباره این مسئله کار کارشناسی بسیار دقیق صورت گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون چندین بار وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام و تفکیک شده است، از این رو باید درباره این مسئله کار کارشناسی بسیار دقیق صورت گیرد.
نوید مظفری می‌گوید در دقیقه ۸۳ باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ