کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان گفت: متأسفانه قضاوت اشتباه داور باعث به وجود آمدن حاشیه در جام تختی شد و من و جان محمدی هیچکدام مقصر نبودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسئول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسوول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
فیبا آسیا از محمد رجبی داور بین المللی بسکتبال برای قضاوت مسابقات این رشته در بازی های آسیایی هانگژو دعوت به عمل آورد.
یکی از داوران بین المللی بسکتبال ایران با دعوت فیبا آسیا، در بازی های آسیایی هانگژو قضاوت خواهد داشت.
سه داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات بدمینتون بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس انتخاب شدند.
محمدرضا درفش‌کاویان دیدار فینال مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت می‌کند.
کمک داور خبرساز هفته بیست و نهم لیگ برتر در هفته پایانی نیز در بازی مهمی پرچم خواهد زد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
انریکز نگریرا در آنالیز داوری خود از قضاوت کلوس گومز در ال‌کلاسیکوی دسامبر 2016 به اشتباهات فاحش او علیه رئال اشاره کرده بود.
فدراسیون جهانی تکواندو از داور بین المللی کشورمان دعوت کرد تا برای قضاوت در مرحله نخست رقابت های گرند اسلم به چین سفر کند.
امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول در تهران بین دو تیم سایپا و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.
حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از شکایت این باشگاه نسبت به قضاوت داور دیدار مقابل تیم هوادار خبر داد.
کمیسیون داوران فدراسیون کشتی درخصوص نحوه قضاوت داوری در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور بیانیه صادر کرد.
با وجود شایعات مطرح شده اما علیرضا فغانی و کمک های ایرانی او همچنان در دوحه حضور دارند و احتمال دارد به زودی در تورنمنت قضاوت کنند.
با توجه به اهمیتی که فغانی برای فیفا دارد، به نظر می‌رسد کمیته برگزاری مسابقات قصد داشته این اشتباه داوری را برجسته نکند و مسئولیت آن را به گردن VAR بیندازد. با این حال صحبت‌های شب گذشته آلونسو فضا را علیه این داور ایرانی خراب کرده است؛ داوری که از شانس‌های بزرگ قضاوت در فینال این رقابت‌ها بود.
حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری تیروکمان ایران و آسیا است که در مسابقات جهانی آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.
تورج حق‌وردی معتقد است حیدری قضاوت خوبی را در دیدار ذوب‌آهن داشت، اما یک اشتباه تاثیرگذار این دیدار رخ داد.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه دو پنالتی صد درصد استقلال گرفته نشد گفت: عملکرد داور بحث برانگیز بود و پیروزی را از استقلال گرفت.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار است داور بازی آن‌ها با گل‌گهر بدون اشتباه قضاوت کند.
قضاوت یکی از مهم ترین بازی‌های هفته چهارم به عهده پیام حیدری بود.
امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ