شاید برای نخستین بار است که اشتباه داور باعث دریافت گل پرسپولیس شده اما اکثریت هواداران این تیم مقصر اصلی را فرد دیگری می دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشادان بیان کرد: اگر هیات دولت سیاست حذف ارز ترجیحی و طرح کمک معیشتی را مانع گرانی نان، دارو و بنزین می‌داند مبارک است، اما وقتی قیمت یک کیلو گوشت مرغ به ۱۱۰ هزار تومان می‌رسد یعنی دولت در سیاست اقتصادی اش اشتباه کرده، قیمت‌ها در بازار سرسام آور و نا امیدکننده است، قدرت خرید مردم پایین نیامده، قدرت خرید مردم سقوط کرده است.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
اشتباه در زندگی مشترک برای همه از جمله مرد و زن رخ می‌دهد و انسان عاری و دور از اشتباه نیست، اما چه اشتباهاتیست که زندگی مشترک را نابود می‌کند؟ آیا این اشتباهات زن و مرد دارد؟
حسین فرکی معتقد است حاشیه‌های لیگ بیست‌ودوم خوشایند نبود، اما فوتبال در ایران سخت و متفاوت است و در این شرایط هر داوری دچار اشتباه می‌شود.
کاپیتان مس کرمان از آمادگی روحی هم‌تیمی‌هایش برای موفقیت در جدال با پرسپوليس خبر می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
صحنه جنجالی دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیم شایستگی کامل برای پیروزی را داشت.
گابریل مارتینلی طی اتفاقی جالب در بازی با اسپورتینگ به جای گرانیت ژاکا، هم‌تیمی خود، با کارت زرد جریمه شد.
یک اشتباه داوری سه امتیاز ارزشمند را از چنگ ملوان در آورد.
مدافع فولاد می‌گوید خودش در پنالتی بودن صحنه مشکوک مردد بوده اما در نهایت مطمئن شده که داور اشتباه کرده است.
حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار می‌گوید داور دو موقعیت تیم‌شان را به اشتباه آفساید گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال شکست تیمش مقابل سپاهان به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: لایق این بودیم که نبازیم و ببریم، اما داور نتیجه را عوض کرد.
سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.
نوع انتخاب غذا، عامل اصلی چاقی است. رشد، طول عمر، تندرستی، آرامش اعصاب، خلق و خو و رفتار، همه به نوعی وام­دار تغذیه سالم هستند، اما بسیاری افراد با انتخاب‌های اشتباه غذایی به اضافه وزن و چاقی دچار می‌شوند.
تنهایی طولانی‌مدت، وجودتان را از نظر احساسی تهی می‌کند تا جایی‌که زندگی را تیره‌وتار و بیهوده می‌بینید. این وضعیت درنهایت مشکلات جسمی همچون بدن‌درد، اختلال خواب و ضعف در سیستم ایمنی بدن به وجود می‌آورد. البته این تنهایی را با تنهایی اجتماعی اشتباه نگیرید. شما ممکن است از دیگران و جامعه دور باشید، اما احساس تنهایی نکنید و برعکس ممکن است کنار دیگران باشید، اما احساس تنهایی کنید.
با وجود شایعات مطرح شده اما علیرضا فغانی و کمک های ایرانی او همچنان در دوحه حضور دارند و احتمال دارد به زودی در تورنمنت قضاوت کنند.
تورج حق‌وردی معتقد است حیدری قضاوت خوبی را در دیدار ذوب‌آهن داشت، اما یک اشتباه تاثیرگذار این دیدار رخ داد.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش طی پنج هفته ابتدایی، از سرمربی تیمش به عنوان یک تئوریسین با ذهنیت برتری طلب یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ