جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر در نظر دارد با هزینه ای قابل توجه دو بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد.
یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی با کسب دو مدال طلا دیگر برای تیم ایران پیگیری شد.
ووشوکاران ایرانی در اوزان 60 و 80 کیلوگرم جوانان به مدال طلا مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافتند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
جود بلینگام با دبل در بازی امشب از رکورد آغازین کریستیانو رونالدو در رئال مادرید سبقت گرفت.
تیم نونهالان استقلال دربی پایتخت را با نتیجه ۳-۲ به سود خود خاتمه داد.
آ ا ک آتن با دو بازیکن ایرانی خود آماده دیدار با دیناموزاگرب شد.
تبریز- مدیر بخش آزمون سازمان سنجش با بیان اینکه دو مرحله ای بودن کنکور به نفع داوطلبان است، گفت: این موضوع کارشناسی شده است.
تامین اجتماعی درباره شروط وام ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان توضیح داد.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
سرمربی فولاد این قول را به هواداران تیمش داده که در ۲-۳ بازی آتی از بازیکنان ۱۶-۱۷ ساله آکادمی در زمین بهره ببرد.
بایرن مونیخ، برای دروازه تیمش به دنبال خرید مایک مانیان و وویژیک شزنی، دروازه‌بانان دو تیم ایتالیایی میلان و یوونتوس است.
آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود امشب مقابل دینامو زاگرب قرار می‌گیرد.
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
مدافع ایرانی فوتبال انگلستان بعد از تحمل دو شکست پیاپی روزهای خوبی را همراه تیمش سپری نمی‌کند.
در بین دو گزینه مطرح شده برای جانشینی مانچینی یک ویژگی مشترک است. هر دو این مربیان در تیم قهرمان جهان سال 2006 حضور داشتند.
دو ایرانی در ترکیب منتخب تاریخ جام ملتها
در ادامه رقابت های دراگون بت قهرمانی جهان در تایلند نمایندگان ایران صاحب دو مدال برنز دیگر شدند.
در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتاد متجاهر، دستگیر و به مراکز ماده ۱۶ فرستاده می‌شود. دو، سه ماه آنجا می‌ماند و دوباره به خیابان بر می‌گردد. سیکل ما معیوب است. مرکز ماده ۱۶ که ۳۲ کیلومتر از تهران دورتر است، به‌طور ناگهانی معتاد را بدون پول، بدون متادون و بدون هیچ حرفه‌ای رها می‌کند. معتاد با جیب خالی و بدون غذا چه می‌کند؟ دوباره بر می‌گردد به پاتوق.
ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ