باشگاه النصر در نظر دارد با هزینه ای قابل توجه دو بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال سومین تیمی شد که هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر بیست‌وسوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. هفته آینده حداقل نوار یکی از جمع سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس پاره خواهد شد چرا که دو تیم اول جدول با هم مصاف دارند
دو هم تیمی قدیمی در دربی اصفهان وضعیت متفاوتی دارند.
حضور ابوالفضل رزاق‌پور و علیرضا کوشکی به عنوان دو بازیکن جوان و باانگیزه که توانایی‌های فنی بالایی هم دارند، گل‌‍گهر را به تیمی زهردار در منطقه چپ زمین بدل کرده است.
تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم با ترکیب از ستاره‌های سرشناس و جوانانی که عطش موفقیت دارند، به دنبال موفقیت در سه جام است.
باشگاه اینترمیامی رسما جدایی رودولفو پیزارو، هافبک مکزیکی، خود را اعلام کرد.
ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.
منچسترسیتی و اینتر در فینال لیگ قهرمانان با هم روبه‌رو خواهند شد، دو تیمی که ارزش آنها اصلاً قابل قیاس نیست.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
درگیری سادیو مانه و لروی سانه، دو ستاره بایرن مونیخ، توجه بسیاری را به بحث دعوای بازیکنان هم تیمی و تبعات یا مزایای آن جلب کرده است.
مهاجم سرشناس الهلال با زدن دو گل و یک پاس گل مقابل الدحیل کار تیم قطری را یکسره کرد.
مهاجم دورتموند پس از انجام دو عمل جراحی به خاطر سرطان ، برای اولین بار کنار هم تیمی های خود تمرین کرد.
بازی‌های گروهی جام جهانی قطر به پایان رسید و ۱۶ تیم به مرحله حذفی رسیدند و ۱۶ تیم هم به خانه برگشتند.
بازی‌های گروهی جام جهانی قطر به پایان رسید و ۱۶ تیم به مرحله حذفی رسیدند و ۱۶ تیم هم به خانه برگشتند.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
نوید شمس و هم تیمی هندی‌اش با کسب دو پیروزی مدال برنز خود را در بخش دوبل مسابقات استارکانتندر پرتغال قطعی کردند.
نوید شمس و هم تیمی هندی‌اش با کسب دو پیروزی مدال برنز خود را در بخش دوبل مسابقات استارکانتندر پرتغال قطعی کردند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: آخرین پرده از نمایش کشته سازی دشمن هم قرار بود در اهواز انجام شود البته خوشبختانه دو سه روز پیش تیمی که مجری این توطئه بود، دستگیر شدند.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که در رویدادی عجیب تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
عزت پورقاز و گئورگی گولسیانی که در سپاهان هم تیمی بودند در ورزشگاه دستگردی مقابل هم قرار گرفتند.
شباب الاهلی دو بازیکن جوان برزیلی را به خدمت گرفت.
سیاوش یزدانی و مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال، با استقبال هم تیمی هایشان مواجه شدند.
نساجی و مس دو تیمی بودند که فصل گذشته نتوانستند در زمین خود پذیرای حریفان باشند. البته مس در هفته های پایانی به زمین خود برگشت اما بیشتر بازی هایش را در شهر سرچشمه و حتی سیرجان انجام داد.
استراماچونی با الغرافه قرارداد دو ساله دارد و حتی اگر مدیران باشگاه هم بخواهند او‌ را کنار بگذارند، این مربی تیمی انتخاب نمی‌کند تا بتواند قرارداد سال بعدش را هم دریافت کند. این دقیقا کاری است که استراماچونی با استقلال هم انجام داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ