تیم نونهالان استقلال دربی پایتخت را با نتیجه ۳-۲ به سود خود خاتمه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
جواد نکونام علاقه مند به همکاری با کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال است.
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
محمد حسینی می‌گوید که دیدار مقابل استقلال هیجان دور رفت را برای او ندارد.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
لیونل مسی از فرصت دو روز تعطیلات تمرینات پاریس نهایت استفاده را برد و به بارسلونا سفر کرد.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
گرچه برخی از دانشمندان این گفته را قبول ندارند که "هیچ دو دانه برفی شبیه هم نیستند" اما اغلب پژوهشگران با آن موافق هستند. یک دانه برف به صورت یک بلور به شکل منشور شش‌وجهی شروع به تشکیل‌شدن می‌کند.
مربی تیم تراکتور انتقاداتی را نسبت به تصمیمات کوپال ناظمی وارد کرد.
هیچ بازیکنی مثل مهدی طارمی با توپ به سمت دروازه حریف اینقدر خونسرد و فنی حرکت نمی‌کند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش پیش از مصاف با مس رفسنجان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات را با تسلیت به مردم ایران شروع کرد.
دو سال پیش شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس نوین کرمان با سه گل مقابل پرسپولیس شکست خوردند.
ثبت قابی از خوردبین و پروین در کنار یکدیگر ذهن علاقمندان قدیمی فوتبال را به سال‌های خیلی دورتر می‌برد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
دانشجویان استعداد درخشان شامل این ممنوعیت نمی‌شوند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار برای فردا، اولین بانک فراساحل در راه است، طلا با کاهش دلار آماده جهش شد، کاهش قیمت نفت از سرگرفته شد، کاهش ۵ درصدی حاشیه سود خالص این نماد، چین دو میلیون بشکه نفت از ایران خرید، یک اقدام جدید برای بورسی شدن سایپا، قیمت وام ۷۰۰ میلیونی مسکن چند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
سفیر ایران در روسیه درباره روابط دو کشور توضیح داد.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ