بایرن مونیخ، برای دروازه تیمش به دنبال خرید مایک مانیان و وویژیک شزنی، دروازه‌بانان دو تیم ایتالیایی میلان و یوونتوس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد یونانی برای تکمیل ترکیب مورد نظرش در صدد جذب یک مهاجم خارجی است.
رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما دراینکه سجادی دیگر در وزارت ورزش جایگاهی ندارد، تردیدی نیست .
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است، اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
باشگاه پیکان برای انتخاب سرمربی به دو گزینه نهایی رسیده است.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است، اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می‌کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می کنیم.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.با توجه به این که "کانال‌های" واتس‌اپ برای ارتباط دو طرفه طراحی نشده اند، متا تصمیم گرفته که فاقد رمزنگاری نقطه به نقطه باشند. این شرکت، رمزنگاری نقطه به نقطه را به عنوان یک گزینه آتی برای استفاده در موارد خاص در نظر گرفته است.
از فاتح تریم و تیته به عنوان دو گزینه جدی هدایت الهلال عربستان در فصل جدید یاد می شود.
لوییس انریکه، مربی سابق بارسلونا به عنوان یکی از گزینه‌های جدی ناپولی برای پر کردن جای خالی لوچانو اسپالتی مطرح است؛ آنتونیو کونته رقیب او برای گرفتن این سمت است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی رسمی به سرخیو بوسکتس، ستاره بارسا، ارائه کرده است.
بعد از ناکامی فدراسیون کشتی در دو سال اخیر برای تصاحب یک کرسی موثر در اتحادیه جهانی کشتی، این روزها بحث بر سر معرفی کاندیدای جدید داغ است.
فدراسیون فوتبال عربستان برای انتخاب سرمربی جدید خود روی دو گزینه سرشناس دست گذاشته است.
از فرناندو سانتوس و ژرژ ژسوس به عنوان دو گزینه مدیران فدراسیون عربستان برای جانشینی رنار یاد می‌شود.
باشگاه فولاد مذاکرات جدی با دو مربی خارجی برای سرمربیگری این تیم داشته است.
فهرست پنج نفره مربیان ایرانی نامزد هدایت تیم ملی گسترده‌تر می‌شود.
وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهم‌ترین موضوعی است که خبرنگاران زیادی را به مرکز ملی فوتبال کشانده است، اما ...
به نظر می‌رسد دو گزینه جدید به کادرفنی تیم ملی فرنگی جوانان اضافه خواهند شد که یکی از آنها مربی پیشین تیم ملی بزرگسالان است.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد. از کی روش و مارتینس به عنوان دو گزینه نهایی برای جایگزین فلیکس یاد می‌شود.
سرمربی جدید تراکتور گزینه سرمربیگری پونفرادینا در لالیگا دو بود اما در نهایت کارش را در ایران دنبال خواهد کرد.
انتظار می رود که از بین عبدالله ویسی و سهراب بختیاری زاده، یک نفر هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد.
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست مشترکی به مقامات اسپانیایی ارسال کرده و خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در متاورس شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ