مدافع ایرانی فوتبال انگلستان بعد از تحمل دو شکست پیاپی روزهای خوبی را همراه تیمش سپری نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
پالما در حضور یکی از دو فوتسالیست ایرانی خود مقابل خاین شکست خورد.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
الاهلی علی‌رغم بهره‌مندی از حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل قطر اس. سی شکست خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امیدوار است در دومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم موفق باشد و عنوان قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد، با دو انتخاب «بازوانش» را قطع کرد.
تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند؛ پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند؛ در دومین دیدار خود برابر حریف چینی با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شدند.
الاهلی در حضور ثابت و تعویضی دو مدافع ایرانی خود مقابل معیذر شکست خورد.
استقلال در بازی رفت با سپاهان و در استادیوم آزادی با دو گل شکست خورد. در مسابقه ای که به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
دیدار دو تیم بسکتبال سان آنتونیو و گلدن استیت، رکورد حضور تماشاگران در لیگ NBA را شکست.
کایسری اسپور در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود چهارمین شکست پیاپی در سوپر لیگ را متحمل شد.
شارلروا در حضور دو بازیکن ایرانی خود با سه گل مقابل رنس فرانسه شکست خورد.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
برزیلی‌ها که بعد از شکست سنگین مقابل آلمان در جام 2014 مدعی بودند در صورت حضور نیمار این اتفاق برای آنها رقم نمی‌خورد، با شکست ادعای خود طی دو دوره بعدی با حضور این ستاره مواجه شدند.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
تیم ملی ایران ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ حضورش در جام‌های جهانی را تجربه کرد. این تیم در هر نیمه سه گل از انگلیس دریافت کرد تا دو گل مهدی طارمی هم کارساز نباشد و ایران شکست ۶-۲ را تجربه کند.
خیبر خرم‌آباد با دو برد متوالی مقابل بالانشینان لیگ دسته اول حالا به تحقق رویای دیرین مردم لرستان برای حضور در لیگ برتر امیدوار تر شده است.
دو خبرنگار نشریه اتلتیک، پیش بینی خود از فهرست نهایی آمریکا برای حضور در جام جهانی را منتشر کرده اند.
روز گذشته و در رقابت های لیگ برتر کشتی، انبوه سازان هوتن در دو دیدار رفت و برگشت در استادیوم امامعلی حبیبی و در مقابل هواداران، تیم نیروی زمینی را شکست داد. نکته جالب حضور هواداران خردسال این تیم و تشویق آنها بود.
چلسی با کسب پیروزی دو بر یک مقابل دینامو به عنوان تیم اول گروه E به دور حذفی صعود کرد. یاران صادق محرمی نیز با قبول شکست و قرار گرفتن در رتبه چهارم از حضور در لیگ اروپا نیز بازماندند.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.
دو بازیکن ایرانی الاهلی در جریان باخت این تیم مقابل ام‌صلال حضور نداشتند.
شکست مقابل بنفیکا در تورین، کار مکس آلگری برای ادامه حضور در یوونتوس را دشوار ساخته است.
در شرایطی که الاهلی تا دقیقه نهم با 2 گل از الشمال عقب افتاده بود، در نهایت با کسب نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کرد.
تیم کایسری اسپور در حضور ثابت دو بازیکن ایرانی خود مقابل باشاک‌شهیر مغلوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ