ووشوکاران ایرانی در اوزان 60 و 80 کیلوگرم جوانان به مدال طلا مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی با کسب دو مدال طلا دیگر برای تیم ایران پیگیری شد.
از جمع 6 مدال‌آور نوجوان ایران در مسابقات جهانی استانبول، دو کشتی‌گیر سال آینده هم قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی هستند که یکی از آنها فرصت دو طلایی شدن در این رده سنی را دارد.
قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.
تنها مدال‌آور تیروکمان ایران در کاپ آسیایی با اشاره به اینکه پیش از این هم در این رقابت‌ها دو بار قهرمان شده بود، گفت: سومین طلایی که کسب کردم به لحاظ فنی، ارزش و اعتبار بالاتری دارد.
دارنده دو نشان طلای کشتی فرنگی آسیا در آستانه چهارمین مصاف با حریف قرقیزش تأکید کرد کشتی‌گیری که مدال المپیک بخواهد اینها رقبایی نیستند که او را به چالش بکشند.
روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای پومسه کاران ایران با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره در بخش انفرادی و تیمی همراه بود.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
روز دوم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور مردان با کسب مدال طلا توسط تکواندوکاران مازندران به پایان رسید.
سه بازیکن بیشترین شانس را برای کسب جایزه کفش طلای جام جهانی 2022 دارند.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
دو طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان برای ایران
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
قهرمانی کشتی‌گیر ایرانی در وزن 72 کیلوگرم رقابت‌های جهانی بلگراد برای کشور میزبان ثبت شد!
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
در اولین روز مسابقات کاپ آسیایی تایلند شاگردان محمد ابوحیدری به یک مدال طلا و نقره دست یافتند.
دو طلای فرنگی‌کاران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی
تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات این رشته در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری از ۲ هزار نفر به بهانه خرید و فروش خانه/ دکتری که سیلی خورد!/ شلیک مرگبار به مرد زندانی در مرخصی/ باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد/ مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی/ متهم به قتل: فقط ۳ قرص در آبگوشت ریختم/ کشف اسکلت انسان در زمین‌های کنار جاده/ هدیه ۵۰ میلیون تومانی سارقان برای تولد عمه
آزمایشگاه «Spiez» که از زمان جنگ جهانی دوم به‌خاطر تحقیقات خود در زمینه تهدیدات شیمیایی، بیولوژیکی و هسته‌ای شناخته می‌شود، سال گذشته از سوی سازمان بهداشت جهانی مأموریت یافت تا اولین لابراتوار در شبکه جهانی آزمایشگاه‌های با امنیت بالا باشد که در مورد همه‌گیری‌های آینده تحقیقات خواهد کرد.
دو طلای دیگر زنان تکواندوکار ایران در آسیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ