در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران با حضور در سالن شهیدان آهندوست دیدار تیم‌های هم گروه خود عراق و هنگ‌کنگ را به تماشا نشست.
رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی با معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید که با تجربه‌ها با برتری مقابل رقبای جوان خود به ترکیب اصلی راه یافتند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی با معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید که با تجربه‌ها با برتری مقابل رقبای جوان خود به ترکیب اصلی راه یافتند.
برخلاف ادعای موجود، دو تیم شناخته‌شده تورنمنت کافا با تیم اصلی حاضر شده‌اند.
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
نیما عالمیان بعد از بهبود مصدومیت کمر، امروز در کنار برادرش مقابل تیم پورتوریکو در جریان مسابقات جهانی قرار می گیرد.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
آکاوالی که از دو بازیکن ایرانی در ترکیب خود بهره می برد به نیمه نهایی لیگ فنلاند صعود کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال در ارزیابی فنی دو سرمربی فعلی و سابق تیم ملی ایران گفت: تفاوت کی روش و قلعه نویی در سبک و نحوه بازی تیم است که شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.
شاگردان بهروز عطایی برخلاف دو تیم دیگر آسیایی یعنی چین و ژاپن که میزبانی مسابقات گروه خود را برعهده دارند، با حریفان بسیار قدرتمند همگروه شده اند که کسب یکی از دو عنوان اول یا دومی را بعید کرده است
مسابقات کشتی قهرمان کشوری نوجوانان برخلاف روال گذشته، این بار با حضور دو تیم باشگاهی صدرزاده و هیئت کشتی آمل برگزار می‌شود.
تیم ملی بسکتبال دو پله در رنکینگ جهانی سقوط کرد
تیم ملی بزرگسالان کشورمان نایب قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های دو صحرانوردی آسیا شد.
تیم فرهاد با دو پنالتی دیرهنگام کامبک خورد
شاگردان کی‌روش امروز و در فاصله دو روز تا بازی حساس با امریکا، یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.
ستاره خط حمله تیم ملی امریکا معتقد است که برخلاف دو تیم دیگر گروه، از بازیکنان ایران شناخت زیادی وجود ندارد.
دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان بعد از ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند. این بازی برخلاف دیدار پرگل هفته گذشته نساجی، بدون موقعیت جدی گلزنی به پایان رسید
تیم دو نفره شطرنج ناشنوایان ایران در مسابقات جهانی لهستان قهرمان شد.
تبریز- باشگاه تراکتور اعلام کرد: تیم فوتبال این باشگاه قبل از مصاف با پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.
کارلوس کی‌روش با انگیزه بالا رهبری تمرین تیم ملی را برعهده دارد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان که فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر، در حضور هواداران رقم زد.
دومین دربی فصل کرمان برخلاف مسابقه اول مس و گل‌گهر در رفسنجان گه فقط گل در آن به ثمر نرسید، با چهار گل به پایان رسید و صد دقیقه تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم یک مسابقه هیجان‌انگیز را در ورزشگاه باهنر در حضور هواداران رقم زد.
محمدرضا حضرت پور در دیدار برابر آرژانتین یک نمایش قابل تحسین دیگر را از خود ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ