معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: معتاد متجاهر، دستگیر و به مراکز ماده ۱۶ فرستاده می‌شود. دو، سه ماه آنجا می‌ماند و دوباره به خیابان بر می‌گردد. سیکل ما معیوب است. مرکز ماده ۱۶ که ۳۲ کیلومتر از تهران دورتر است، به‌طور ناگهانی معتاد را بدون پول، بدون متادون و بدون هیچ حرفه‌ای رها می‌کند. معتاد با جیب خالی و بدون غذا چه می‌کند؟ دوباره بر می‌گردد به پاتوق.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: مطالعات جمع آوری و استحصال روآن‌آب‌های شهری در اصفهان انجام شده و برای اجرای آن به احداث ۳۰۰ کیلومتر کانال و حفر ۱۶ هزار چاه جذبی نیاز است.
مشهد _ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.
حال پس از گذشت حدود ۴۰ روز از ابلاغ این نامه و اخطارهایی که به واحدهای صنفی داده شد، از روز گذشته شهرداری با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به جمع‌آوری فضای بیرونی این واحدها کرده است.
شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری ۱۲ هزار معتاد متجاهر در این منطقه خبر داد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری ۱۲ هزار معتاد متجاهر در این منطقه خبر داد.
طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر پیش از ظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محله‌های شوش، مولوی و هرندی برگزار شد و طی حدود دو هفته اخیر ۲۸۴ معتاد متجاهر از سطح این محلات جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شد.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هم اکنون ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی معادل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز، جمع آوری می‌شود.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران با تشریح علت رهاسازی معتادان متجاهر پس از جمع‌آوری توسط غربالگری گفت: پنج مرکز به بهزیستی برای انجام کار غربالگری داده‌ایم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: به مردم قول می‌دهیم که در راه جمع‌آوری معتادان خسته نمی‌شویم و تمامی آنها را جمع‌آوری می‌کنیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت‌های شبانه دستفروشان در اطراف میدان شوش و خیابان مولوی گفت: طی چند روز آینده این بازار‌ها نیز جمع‌آوری خواهند شد که تا انشالله دیگر اقلام سرقتی در چنین فضا‌هایی به فروش نرسد. قطعا جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت نیز موثر است.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی بهزیستی از جمع‌آوری ۹ میلیارد تومان به نفع مددجویان زلزله‌زده خوی خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز یکشنبه مصوبه خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران ابلاغ می‌شود که برای تنظیم بازار مرغ بسیار مؤثر و مفید است.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت از جمع‌آوری کامل گازهای همراه نفت در افق ۱۴۰۴ خبر داد و گفت : تا پایان سال آینده ۵۰ درصد از سوزاندن گازها کم می‌شود.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: طول عملیات جمع‌آوری و بازسازی انهار قدیمی در سطح محلات این منطقه به بیش از ۱۲ هزار متر طول رسید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: مقرر شده تا معتادان متجاهر از سطح استان جمع‌آوری و به مجتمع حرفه‌آموزی و کار درمانی خوزستان (الحدید) انتقال داده شوند تا خدمات لازم را دریافت کنند.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویش «گرمای مهربانی در سوز سرما» با هدف جمع‌آوری وسایل گرمایشی و لباس گرم برای افراد کم‌برخوردار، همزمان با آغاز فصل زمستان و برودت هوا خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از جمع آوری انهار قدیمی و تبدیل آن به کانیو کتابی شکل با هدف کاهش آبگرفتکی در بیش از ۴۰ کوچه در بافت فرسوده منطقه در ۹ ماه گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در خیابان دماوند گفت: این اقدام در راستای زیبایی سیمای شهری اجرایی شده و استمرار خواهد داشت.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: فعالیت‌های لازم برای تجهیز کمپ ماده ١۶ معتادان متجاهر در استان باید سرعت یابد چرا که جمع‌آوری ٢ هزار معتاد متجاهر برابر با کاهش ۵٠ درصدی سرقت‌های خرد خواهد بود.
وزیر کشور در خصوص وظایف نیروی انتظامی و شهرداری تهران نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر هم اظهار کرد: تصریح مشخصی در قانون در این حوزه وجود ندارد. بر همین اساس متناسب به اقتضای منطقه‌ای، دستگاه ها عهده دار این مسئولیت می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ