در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو مرد جوان که مرتکب ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن شده بودند خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان - فیروزکوه خبر داد و گفت: دو نفر در این تصادف جان خود را از دست دادند.
سید مرتضی افقه، اقتصاددان گفت: به نظر می‌رسد بعد از دو سال دولت سیزدهم هنوز نتوانسته با وجود تخریب دولت گذشته و وعده‌هایی که قبل از انتخابات به مردم می‌داد آن وعده‌ها را عملی کند و افق پیش روی‌شان برای بهبود شرایط هم چندان روشن نیست. برخی آقایان دچار هذیان‌گویی هم شده‌اند. البته نیازی هم به توصیه برای دو وعده غذا خوردن نیست، به اندازه‌ای مردم را فقیر کرده‌اند که عملا برخی از روی فقر و نداری گاهی توان خوردن یک وعده غذا در روز هم ندارند.
در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، دو فقره سوال نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری ۱۰ سارق و کشف چهار فقره سرقت طی دو روز در استان خبر داد.
در مطلبی که اخیرا روی وبسایت مرکز پژوهش‌های مجلس قرار گرفته، دو موضوع مهم یعنی وضعیت فقر و ویژگی‌های فقرا مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به این سوال که فقیر کیست؟ پاسخ داده می‌شود.
دولت در شرایطی که مردم با تورم بالای ۵۰ درصد مواجه هستند، جمعیت زیر خط فقر دو برابر شده و با مسائلی مثل تشدید فقر مسکن و فقر غذایی به دلیل روند فزاینده تورم مواجه هستیم، عملاً بخش بزرگی از مسئولیت‌ها را از سر خود باز کرده و نظام اقتصادی جدیدی به وجود آورده که دست‌کم در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این وضعیت می‌تواند به یک موقعیت فاجعه‌بار منجر شود.
یک حکومت گر باید از خود بپرسد ما داریم چه کار می‌کنیم که برای اولین بار در تاریخ اقتصاد این کشور، اندازه جمعیت فقرا طی سه سال، دو برابر می‌شود. اگر واقعا این نمایندگان مجلس می‌خواهند حامل حق و عدالت باشند باید تمام لوایح دولت را با شاقول بهبود کیفیت زندگی مردم و وضعیت تولیدکنندگان این سرزمین بسنجند. اگر این کار صورت می‌گرفت امکان نداشت اسنادی مانند لایحه بودجه ۱۴۰۱ به تصویب برسد و کشور را به بحران و آشوب بکشد.
خوشاب ـ فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب از دستگیری متهم ۱۱ فقره سرقت سریالی و دو مالخر سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه‌ای در شهرستان دشت‌آزادگان خوزستان که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوه دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این دو تصادف هشت نفر از مسافران نوروزی مصدوم شدند.
عبدی نوشت: وضعیت تورم، سرمایه‌گذاری، نابرابری و خط فقر و اشتغال ناامیدکننده است. به علاوه و مهم‌تر اینکه به عللی شاید سال آینده از همین رشد ۳ درصدی هم خبری نباشد و برخی پیش‌بینی‌های مراکز معتبر، این رشد را خیلی کمتر، حتی نزدیک به صفر ارزیابی می‌کنند. از این رو انتظار می‌رود که دولت محترم هم‌زمان دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. اول و مهم‌تر از هر گام دیگری حل مساله سیاست خارجی و برجام است. بدون این گام هیچ اتفاق چشمگیری رخ نخواهد داد.
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان ما در دو سال گذشته تحت تأثیر کرونا دچار فقر حرکتی شدند و سرعت حرکت به سمت مفاد سند تحول بنیادین کاهش قابل توجهی یافت.
اگر نگاهی به ردیف‌های بودجه بی اندازید به راحتی متوجه خواهید شد که این بودجه به هیچ عنوان در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم نیست. زیرا بخش عمده هزینه‌ها در نقاطی است که نه تنها در راستای تولید و اشتغال نیست بلکه هیچ ارتباطی هم به معیشت مردم ندارد. این بودجه از دو طریق عملا یک مانع بزرگ در برابر پیشرفت کشور است.
دامغان- دادستان دامغان از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: هویت دو نفر قاتل در دست شناسایی است.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
مردم ترکیه واقعا از فقر شدید رنج می‌برند من هرگز ندیده‌ام کشورم یا هیچ کشوری ظرف مدت دو یا سه سال تا این اندازه فقیر شود. درآمد سرانه کاهش یافت. مردم ترکیه کم‌تر می‌خورند و کم‌تر مصرف می‌کنند. آنان کم‌تر از زندگی لذت می‌برند. من خشم را در وجودشان احساس می‌کنم.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
سرهنگ علی شریفی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه زین‌الدین مسیر غرب به شرق قبل از هنگام، یک خودروی متواری با عابر برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ