ایلان ماسک که مالک توییتر است، روز چهارشنبه برای مدت کوتاهی عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در پی افت ارزش سهامش در شرکت خودروسازی تسلا از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
مومنی اظهار داشت: براساس گزارش سازمان شفافیت بین المللی، در سال ۱۳۸۳، رتبه پاکدامنی ایران ۸۷ بود، این رقم در سال ۱۳۸۷ به ۱۴۱ رسید و ما ۵۳ رتبه سقوط به سمت فاسدترین کشورهای دنیا داشتیم. وقتی این سقوط بر ملا شد، منطق‌های رفتاری اینکه چرا آن جهش غیرعادی در فساد رخ داده، با در نظرداشتن تک تک نشانه‌هایی که متفکران بزرگ مطرح کرده اند، قابل درک بود.
در اثر این مخاطره جوی در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، تیرهای برق و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی با اعلام وضعیت جوی زرد در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، از کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا (احتمال رخداد توفان شن در شرق کشور)، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال خبر داد.
سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت و سقوط اشیاء از ارتفاع از مخاطرات این پدیده جوی است.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان از سقوط یک فروند بالگرد ارتش این گروه و مرگ ۲ نفر در این حادثه خبر داد.
صدرنشینی موقت سپاهان با امضای حکم سقوط مسجدسلیمان
صدرنشینی موقت سپاهان با امضای حکم سقوط مسجدسلیمان
صدرنشینی موقت سپاهان با امضای حکم سقوط مسجدسلیمان
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
حادثه سقوط بالگرد و آسیب‌دیدگی‌های گسترده‌ای که برای سرنشینانش به همراه داشته، ابهاماتی را در مورد اجرای به موقع برخی برنامه‌ها از جمله مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها ایجاد کرده است.
وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه روند درمان، با تصمیم پزشکان بصورت موقت از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.
امام جمعه موقت تهران گفت: در خصوص امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده سوریه، جامعه جهانی مخصوصاً آمریکا و اروپا دچار سقوط اخلاقی شدند و امتحان بدی پس دادند و باطن کثیف و پلید خود را نشان دادند.
حسنی ادامە داد: حضور بە موقع نیروهای راهداری سروآباد جهت پاکسازی بهمن و کمک بە خودروهای گیر افتادە موجب بازگشایی سریع این محور شد.
هافبک ملوان می گوید نباید با این ذهنیت که دیگر سقوط نمی کنند ادامه دهند و‌ باید تا آخرین لحظه تلاش کنند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه سقوط ۴ موشک با کلاهک انفجاری قوی به محل استقرار موقت نیروهای مسلح روسیه در ماکییفکا، ۶۳ سرباز روسی کشته شدند.
در شرایطی که مجیدی می توانست با کلباء به رتبه چهارم صعود کند، به جایگاه هشتم سقوط کرد.
از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.
وزارت دفاع دولت موقت طالبان اعلام کرد که یک بالگرد در حال پرواز آموزشی ، که در محوطه دانشگاه نظامی در کابل بوده بر اثر مشکل فنی سقوط کرده است.
قیمت نفت با این انتظار که اختلالات تولید در خلیج مکزیکوی آمریکا موقتی خواهد بود و تداوم نگرانی‌ها نسبت به دورنمای تقاضا، در معاملات روز جمعه، حدود دو درصد سقوط کرد اما موفق شد رشد هفتگی به ثبت برساند.
مسئولان استانداری تهران، آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان و واریز مابه التفاوت آن به حساب سرپرستان خانوار را رد کرده اند. حشمت الله عسگری در این رابطه گفته که قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ