قیمت نفت با این انتظار که اختلالات تولید در خلیج مکزیکوی آمریکا موقتی خواهد بود و تداوم نگرانی‌ها نسبت به دورنمای تقاضا، در معاملات روز جمعه، حدود دو درصد سقوط کرد اما موفق شد رشد هفتگی به ثبت برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت به مسیر صعودی بازگشت
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت نفت دیروز، هفتمین رشد هفتگی متوالی خود را به ثبت رساند و در لحظه تنظیم این گزارش با قیمت 86.73 دلار در هربشکه وارد بازارهای بین‌المللی شد.
قیمت نفت روز جمعه در پی اعلام تمدید کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش یافت و به سوی ششمین رشد هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر نشانه‌های محدودتر شدن عرضه در بازار جهانی و تقاضای قوی آمریکا که بزرگترین مصرف کننده سوخت جهان است، تغییر چندانی نداشت و نزدیک به بالاترین رکورد سه ماه اخیر معامله شد.
قیمت نفت آمریکا به بالای ۸۰ دلار صعود کرد
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
قیمت نفت در معاملات امروز بازار‌های جهانی به ۸۴.۲۸ دلار در هر بشکه کاهش یافت.
بلیت‌فروشی دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از صبح امروز آغاز شد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
قیمت نفت روز دوشنبه همزمان با اعتراض مردم چین به قوانین سخت‌گیرانه قرنطینه کووید ۱۹، بیش از دو دلار در هر بشکه سقوط کرد و شاخص نفت آمریکا به پایین‌ترین رکورد ۱۱ ماهه رسید.
قیمت نفت برنت که دو روز گذشته به شدت کاهش یافته بود امروز نیز دوباره وضعیت صعودی را نشان می دهد.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
سعودی ها در دفاع از مصوبه اوپک‌پلاس اعلام کرده‌اند کاهش تولید روزانه دو میلیون بشکه نفت خام، در واکنش به افزایش نرخ بهره بانکی در غرب و در راستای ارتقای اقتصاد ضعیف جهانی، رقم خورده است. این اقدام در طولانی‌مدت می‌تواند قیمت طلای سیاه را افزایش داده، تا جایی که حتی در ایالات متحده و برخلاف میل بایدن افزایش چندباره قیمت بنزین را رقم بزند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
پیگیری حق‌آبه هیرمند، سهامداری مردم در دو پتروپالایشگاه، ثبت پایین ترین قیمت نفت در هفت ماه گذشته و توافق افزایش ۱۰۰ هزار بشکه ای عرضه توسط اوپک پلاس از مهمترین اخبار حوزه انرژی بود.
مسئولان استانداری تهران، آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان و واریز مابه التفاوت آن به حساب سرپرستان خانوار را رد کرده اند. حشمت الله عسگری در این رابطه گفته که قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود
نفت آبادان: استقلال دو بازیکن مارا با ۴۰برابر قیمت خرید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ