امام جمعه موقت تهران گفت: در خصوص امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده سوریه، جامعه جهانی مخصوصاً آمریکا و اروپا دچار سقوط اخلاقی شدند و امتحان بدی پس دادند و باطن کثیف و پلید خود را نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
نماینده دائم سوریه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی بر مداخله آمریکا و برخی کشورهای غربی در عملکرد این سازمان تاکید کرد.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام را مقصر عدم حصول نتیجه در گفت‌وگوها درباره برنامه هسته‌ای ایران دانست.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز هشدار داد: هر روز که از سرگیری مذاکرات می‌ گذرد، ما به نقطه بی‌ بازگشت نزدیک می‌ شویم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا و اروپا می بایست از خود شرمنده باشند که هم در اشغال سرزمین یک ملت و هم در تاسیس یک دولت نژادی مشارکت تعیین کننده داشتند.
آمریکا و متحدان غربی آن در تلاش برای افزایش فشارهای اقتصادی بر روسیه از طریق ممنوعیت صادارت به این کشور هستند.
کاخ کرملین امروز آمریکا و اروپا را متهم کرد که به اوکراین حتی اجازه نمی‌ دهند به هر گونه گفتگوی صلحی فکر کند.
استاد علوم سیاسی دانشگاه آلاباما می‌گوید اجرای توافق تهران-ریاض مانعی برای سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن و اروپا خواهد بود، اما آنها ابزارهای جدیدی برای دست‌یابی به اهدافشان طراحی خواهند کرد.
سران آمریکا و اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند با اتخاذ تدابیر و اقداماتی مانع کمک کشورهای دیگر برای دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه می‌شوند.
سران آمریکا و اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند با اتخاذ تدابیر و اقداماتی مانع کمک کشورهای دیگر برای دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه می‌شوند.
منابع آمریکایی از وجود اختلاف نظر میان آمریکا و اروپا بر سر برنامه هسته‌ای ایران خبر می‌دهند.
دیپلمات‌ها گفتند که بریتانیا، فرانسه و آلمان می خواستند در نشست هفته آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با تصویب قطعنامه‌ای در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران، رسماً ایران را محکوم کنند.
رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در لهستان در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: آمریکا و اروپا به دنبال نابودی روسیه نیستند.
کوهن گفت: «طبق برآورد من، [ایالات متحده آمریکا] و اروپا دیگر نمی‌توانند در موضوع ایران در کناری بایستند. ایران به غنی‌سازی اورانیوم تا 90 درصد نزدیک است و ایران جنگ با اوکراین به روسیه سلاح می‌دهد.»
«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به چین به بهانه حمایت تسلیحاتی ادعایی از روسیه هشدار دادند.
در بیانیه وزرای خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی ادعا می‌شود که افزایش همکاری نظامی میان ایران و روسیه موجب نگرانی است و موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود.
وزرای خارجه چند کشور حامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند که از اقدامات این رژیم برای شهرک سازی در اراضی اشغالی نگران هستند.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به‌ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه هستند گفت: «قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شود و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.»
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به مانع تراشی کشورهای غربی در احیای مذاکرات رفع تحریم های ایران واکنش نشان داد.
یک روزنامه آمریکایی امروز ادعا کرد که آمریکا و اروپا قرار است فردا سقف قیمت نفت روسیه را در رقمی بین ۶۰ تا ۷۰ دلار اعلام کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اظهارات برخی مقامات غربی، آمریکا تشنه برجام است و می‌خواهد این توافق هرچه زودتر احیا شود؛ این اشتیاق درباره اروپا جدی‌تر و شدیدتر است.
رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه با اشاره به روابط یونان و ترکیه گفت: دلیل به بن بست رسیدن مذاکرات دو کشور در شرایط کنونی، سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در مدیترانه شرقی است.
آمریکا در حال برنامه ریزی برای اعمال تحریم های جدید علیه چین در ارتباط با تایوان است.
وزارت خارجه روسیه مقاله یک رسانه آمریکایی در خصوص سرقت برق نیروگاه زاپروژیا از سوی روسیه را کذب خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ