مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد ۱۱۴ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کشور پرو درپی افزایش موارد ابتلا به یک بیماری نادر، وضعیت اضطراری اعلام کرد.
سمنان- شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.
نخست وزیر پرو روز چهارشنبه در منطقه اطراف آتشفشان Ubinas در جنوب Moquegua وضعیت اضطراری اعلام کرد، زیرا فعال ترین آتشفشان این کشور چندین روز است که خاکستر منتشر می کند.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد ۱۱۶ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه حساس است.
شهر هالیفاکس در شرق کانادا، اواخر روز یکشنبه پس از آتش‌سوزی جنگلی که باعث تخلیه و قطع برق شد، وضعیت اضطراری محلی اعلام کرد.
تصاویری از وضعیت اضطراری زندان‌های انگلیس را مشاهده می‌کنید.
به‌دنبال وقوع آتش‌سوری گسترده و بی‌سابقه در جنگل‌های آلبرتا در کانادا و تخلیه بیش از ۲۴ هزار نفر، در این استان وضعیت اضطراری اعلام شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ایجاد ترافیک در دو نقطه پایتخت خبر داد.
سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
سازمان هواشناسی با اعلام صدور وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۰ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می یابد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می‌یابد.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۴ آذرماه) با شاخص ۱۳۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۰۸ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور و نواحی شمالی سازمان راهداری و همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده اند که مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.
یزدی مهر گفت: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ