مومنی اظهار داشت: براساس گزارش سازمان شفافیت بین المللی، در سال ۱۳۸۳، رتبه پاکدامنی ایران ۸۷ بود، این رقم در سال ۱۳۸۷ به ۱۴۱ رسید و ما ۵۳ رتبه سقوط به سمت فاسدترین کشورهای دنیا داشتیم. وقتی این سقوط بر ملا شد، منطق‌های رفتاری اینکه چرا آن جهش غیرعادی در فساد رخ داده، با در نظرداشتن تک تک نشانه‌هایی که متفکران بزرگ مطرح کرده اند، قابل درک بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
تصاویری از وقوع یک حادثه عجیب در یک معدن چینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
سرمربی مس کرمان با رفتار غیرقابل تصور تماشاگران‌شان در آخرین بازی فصل مواجه شد.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
الویس مانو، مهاجم هلندی، رکورد عجیب و ناخوشایندی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.
«فکر می‌کنم قهرمانی لسترسیتی بزرگترین شگفتی ورزشی است. نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی عجیب‌تر از این رخ بدهد.»این صحبت‌های گری لینه کر بعد از قهرمانی این تیم است.
در حالی که بسیاری از توجهات به رقابت قهرمانی لیگ برتر است، رقابت در پایین جدول فشرد‌ه‌تر و جذاب‌تر است.
مک‌دوول می‌گوید سه ماهواره استارلینک V۲ Mini برای استقرار در مدار عملیاتی خود ارتفاعشان را افزایش داده بودند، اما یک ماهواره از مدار خارج شده است. افراد دیگری هم حرکت ماهواره‌های اسپیس‌ایکس را دنبال می‌کنند. برای مثال اکانت غیررسمی Starlink Insider در توییتر هم می‌گوید ماهواره ۳۰۰۶۲ از مدار سقوط کرده است.
اپل در پتنت خود توضیح می‌دهد که «حتی تا کردن نمایشگر دستگاه تا زاویه‌ای کمتر از ۱۸۰ درجه می‌تواند تا حدودی از دستگاه محافظت کند». بااین‌وجود، به‌جای اینکه ضربه مستقیماً به نمایشگر دستگاه وارد شود، به لبه‌های آن فشار خواهد آورد.
اپل همچنان درحال توسعه آیفون تاشو خود است و اکنون گزارش جدیدی براساس یکی از پتنت‌های آن شکل گرفته که توضیح می‌دهد غول فناوری به‌دنبال راه خلاقانه‌ای برای محافظت بهتر از دستگاه خود در برابر سقوط است.
لحظه هولناک و عجیب شاخ به شاخ شدن موتور و خوردو که با پرتاب شدن موتورسوار و مرگش همراه بود، را ببیند./خبرفوری
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران با ۴۴ پله صعود توانست سقوط عجیبی که در رنکینگ جهانی داشت را جبران کند.
بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز گذشته با یک حاشیه عجیب همراه شد.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
محمد پودینه شهردار زابل می‌گوید: بخشی از شبکه فاضلاب زابل دچار فرسودگی شده و به دنبال آن بخشی از زیرساخت زمین در خیابان طالقانی زابل خالی شده و موجب وارد آمدن خسارت به یک خودروی شخصی شد.
طی حدود یک دهه اخیر تنها دیویدتیلور آمریکایی موفق شده از پس پهلوان جویباری برآید، اتحادیه جهانی کشتی در اقدامی بحث‌انگیز یزدانی را به رده چهارم تقليل داد
نماینده فوتبال خراسان رضوی بعد از سقوط به لیگ دسته اول فوتبال ایران، شرایط بغرنجی دارد و روز‌های عجیبی را سپری می‌کند.
تساوی 2-2 مقابل هرتابرلین هم باعث نشد که بحران لورکوزن در ابتدای فصل جدید بوندسلیگا به پایان برسد.
در حساس‌ترین بازی امروز از هفته پنجم تیم‌های هودار و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان با تجربه دو شکست به اشکالی متفاوت طی دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ دسته اول از همین حالا به قعر جدول چسبیده است.
شوش- رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: یک کودک دو ساله شوشی بر اثر سقوط درون سطل پر از آب کولر جانش را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ