پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
بر اثر سقوط بیلبورد بر روی خودروهای در حال تردد بر روی پل اکتبر در مرکز قاهره، در پی وزش باد شدید و توفان شن ۱ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس در هند ۱۵ تن جان خود را از دست دادند. منبع: ایرانیک
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
بر اثر سقوط اتوبوس حامل بازیکنان فوتبال از روی پل در برزیل چهار نفر جان باختند.
فردی که در زمان حادثه سقوط آیدا رستمی از پل عابرپیاده، همراه وی بوده و بعنوان متهم پرونده نیز در بازداشت است، در توضیحات اولیه خود حادثه را تشریح کرد.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
میزان نوشت: با بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص می‌شود که آیدا رستمی در روز حادثه به همراه یک مرد در پل هوایی در حوالی منطقه آزادی تهران در حال مشاجره لفظی و فیزیکی بوده که از پل عابر پیاده به پایین سقوط کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سقوط از پل پژو پارس و تصادف کامیون و پراید در جاده‌های استان حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: چهار نفر طی این دوحادثه جان باختند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده و سقوط از پل پژو پارس محور آرادان_سرخه حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: سه نفر طی این حادثه جان باختند.
شبکه ان دی تی وی هند اعلام کرد که به دنبال سقوط یک پل متعلق در شهر موربی ایالت گجرات هند که تنها یک هفته پس از بازسازی فروریخت دست کم ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند.
درپی ریزش یک پل در شهر بایمانگ فیلیپین دو کامیون سقوط کرده و چهار نفر زخمی شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، از مصدومیت یک شهروند در حادثه برخورد تریلر حمل بار با پل در جاده خاوران خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو جوان در اثر سقوط خودروی ۲۰۷ از روی پل صدر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ