در شرایطی که مجیدی می توانست با کلباء به رتبه چهارم صعود کند، به جایگاه هشتم سقوط کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فرمول یک تیم‌های این مسابقات را موظف کرده تا یک راننده زن را تحت حمایت قرار دهند؛ آیا این، موضوعی قابل دفاع است یا یک ایده بد محسوب می‌شود؟
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ملی پوش کشتی آزاد گفت: از حضور در انتخابی فرار نکردم اما مصدومیت بد موقع گریبان‌گیرم شد.
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
بعد از انصراف تیم سریک برای ادامه حضور در لیگ والیبال زنان، حالا هراز آمل هم رسما از فروش امتیاز لیگ برتری خود و عدم حضور در فصل آتی لیگ والیبال مردان خبر داد.
فصل بد یوونتوس با شکست مقابل سویا تکمیل شد اما حضور تیم‌های ایتالیایی در فینال هر سه جام اروپایی، تیتر اصلی روزنامه‌های این کشور را به خود اختصاص داده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
منچستریونایتد در آستانه چند هفته حساس انتهای فصل یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرد: بازگشت رافائل واران به تیم و ابهام در حضور مارکوس رشفورد در چند بازی پایانی فصل.
مهدی طارمی به دلیل محرومیت در دیدار امشب برابر سانتاکلارا حضور نخواهد داشت.
النصر با حضور ستاره‌های خود نتوانست مقابل الفیحاء نتیجه بگیرد و متوقف شد.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
نایب قهرمان کشتی امیدهای جهان همکاری علیرضا رضایی با کشتی کرج را یک موهبت دانست و گفت: او خیلی پهلوان است و به لحاظ فنی کمک‌مان می‌کند.
رافائل بنیتس، سرمربی سابق رئال مادرید، معتقد است که دوران حضور او روی نیمکت این تیم هرگز به آن بدی که گفته شده نبود.
شباب الاهلی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل الوحده رسید.
هواداران النصر پس از مراسم معارفه رونالدو که شب گذشته در ورزشگاه مرسول پارک برگزار شد، منتظر اولین حضور این ستاره پرتغالی در ترکیب تیم محبوب خود هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که نبودن تماشاگران اتفاق بد دربی نود و نهم بود، گفت: نتیجه دربی پرگل بود و این خوب بود.
در حالی که اکثر مردم هر از گاهی با مشکل بوی بد پا مواجه می‌شوند، بعضی از افراد با ترس ناشی از در آوردن کفش‌های خود در حضور دیگران زندگی می‌کنند.
تیم ملی ایران در روزی که بیرانوند را به علت مصدومیتی شدید از دست داد، با حضور حسینی در درون دروازه، 6-2 به انگلیس باخت.
بعد از شروع بد منچستریونایتد در دیدار امشب مقابل استون‌ویلا هواداران شیاطین سرخ که در ورزشگاه حضور داشتند خواهان اخراج اریک تن‌هاخ شدند.
روملو لوکاکو ستاره اینتر در جام جهانی با لباس تیم ملی بلژیک حضور پیدا خواهد کرد.
حسین خسروی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در حالی که در حال ایراد نطق خود بود، با افت صدا حالش بد شد و نتوانست نطق خود را ادامه دهد، سپس گروهی از نمایندگان با حضور در جایگاه، وی را برای خروج از صحن هدایت کردند تا مورد ویزیت پزشک قرار گیرد.
مارتین برایثویت، ستاره سابق بارسلونا، می‌گوید در ماه‌های آخر حضور در این تیم بدون اینکه کسی به او چیزی بگوید می‌دانسته که دیگر قرار نیست با پیراهن بلوگرانا بازی کند.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ