وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه سقوط ۴ موشک با کلاهک انفجاری قوی به محل استقرار موقت نیروهای مسلح روسیه در ماکییفکا، ۶۳ سرباز روسی کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه طبق برنامه در حال تکمیل دریافت تسلیحات و تجهیزات نظامی از گروه واگنر هستند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین در محور دونتسک ۳۸۰ نظامی خود را از دست داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: مسکو یک ایستگاه رادار آمریکایی در اوکراین را منهدم کرد.
وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه ای به تشریح محورهای رایزنی تلفنی میان وزرای دفاع ترکیه و روسیه پرداخت.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از هدف قرار دادن مرکز عملیات اوکراین از سوی نیروهای ارتش این کشور خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو یک فروند جنگنده میگ- ۲۹ اوکراینی را در منطقه خرسون سرنگون کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای فاش کرد: ۲۰ هزار سند درباره برنامه بیولوژیکی نظامی آمریکا در اوکراین داریم.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از ساقط کردن ۲ فروند جنگنده اوکراینی در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در کی‌‎یف خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین علیرغم آتش‌بس‌اعلامی از سوی مسکو، دونباس را گلوله باران می‌کند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مذاکرات سه‌جانبه وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو برگزار شد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
وزارت دفاع انگلیس امروز در بیانیه ای اعلام کرد: روسیه در صدد محاصره شهر «باخموت» در «دونتسک» است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از از آزاد سازی کامل منطقه «آندرفکا» در دونتسک خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از تعلیق مشارکت در «توافق غلات» به دنبال اقدام تروریستی کی یف در سواستوپول خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که موضوع «بمب کثیف» محور رایزنی های امروز وزرای دفاع چین و روسیه بوده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی رئیس ستادکل نیروهای مسلح این کشور با همتایان آمریکائی و انگلیسی خود با موضوع «بمب کثیف» خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزادی«زایتسف» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزادی«زایتسف» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از برکناری «دیمیتری بولگاکوف» و جانشینی «میخائیل میزینتسف» به عنوان معاون وزیر دفاع این کشور خبر داد.
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای از افزایش تلفات جانی و نظامی ارتش اوکراین در درگیری های اخیر خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای از برگزاری رزمایش نظامی مشترک این کشور با نیروی دریایی چین در دریای ژاپن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه امروز خود در ارتباط با عملیات ویژه نظامی این کشور اعلام کرد: مسکو یک بالگرد و ۷ پهپاد اوکراینی را ساقط کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ