ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: چند جوان آشوبگر ضمن سنگ پرانی به سمت نیروهای انتظامی و خودروهای آنان، همچنین اقدام به پرتاپ مواد آتش زا کردند که بطور تصادفی به خودرو طلبه ای که در محل پارک شده بود، اصابت کرد و دچار آتش سوزی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روندیابی اقدامات اروپاییان طی ماه های اخیر نشان می‌دهد سهم برابری در تحریک و حمایت اغتشاشگران در آشوب پاییز سال گذشته نداشتند به‌طوری که فرانسه و آلمان حتی پا را فراتر از انگلیس گذاشتند.
لطیف صادقی اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه امشب تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.
خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: یک مقام آگاه گفت: در جریان آشوب و اغتشاش یکشنبه شب در شهرستان جوانرود (شمال کرمانشاه)، سه نفر از اغتشاشگران کشته شدند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه ۶۰ منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
ایرنا: اغتشاشگران در اقدامات خشونت‌طلبانه خود، سرهنگ "حسین یوسفی" از کارکنان انتطامی استان را با سلاح سرد به شهادت رساندند و رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر را هم بشدت مجروح کردند تا جایی که به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، وضعیت وی وخیم و در بیمارستان بستری است.
وزیر امور خارجه آلمان باردیگر به صورت مداخله جویانه ای به طرح اتهامات علیه دولت ایران پرداخت و همزمان ادعای حمایت از اغتشاشگران را اعلام کرد.
مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا باردیگر با حمایت از اغتشاشات ایران، ضمن اذعان مسلح بودن اغتشاشگران، منبع تامین اسلحه برای آنها را نیز افشا کرد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در حوادث اخیر برخورد جدی شود.
آسیابی تاکید کرد: دشمن از برجسته کردن حوادث ایران به دنبال القای ناامنی در کشور است در حالی که ایران از کشورهای امن جهان و منطقه است.
بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
صدر اعظم آلمان با حمایت از اغتشاشگران از بررسی تحریم‌های بیشتر علیه ایران خبر داد.
ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موفقیت‌های مکرر ایران در زمینه‌های مختلف باعث شد دشمنان عصبانی شوند، جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران راه بیاندازند و عده‌ای هم به اغتشاشگران پول دادند.
رئیس جمهور آمریکا باردیگر با حمایت از آشوب‌ها در ایران، با تحریک اغتشاشگران مدعی شد که این آشوب‌ها «به این زودی‌ها ساکت» نخواهد شد.
نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و نباید در امور ما دخالت کنند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.
روزنامه ایران نوشت: این روشنفکری ایران است که مرجعیت جوانان دهه هشتادی را از دست داده است. چون اگر قرار باشد روشنفکری مرجعیت قشری از جوانان را بر عهده داشته باشد، همین کسانی هستند که مرجعیت اندیشه دینی را نپذیرفته‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ارتباط حملات به سفارتخانه‌های ایران با حمایت سیاسی غرب از اغتشاشگران غیر قابل‌کتمان است.
اعترافات برخی از لیدرهای وابسته به گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان که در اغتشاشات اخیر ایران دستگیر شدند را در این فیلم مشاهده می‌کتید.
رضوانی کارشناس بازار سرمایه گفت: برایند محرک های صعودی و نزولی تشکیل یک بازار ساید و رنج می باشد که در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نوسان می کند.
مدتهاست که آشنایان با سیاست ایران می گویند که افراطیون از رهبری و دستگاه های حکومتی عبور کرده اند و با اتکا به برخی عناصر قدرت آفرین بیشتر به دنبال هرج و مرج سیاسی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ