رضوانی کارشناس بازار سرمایه گفت: برایند محرک های صعودی و نزولی تشکیل یک بازار ساید و رنج می باشد که در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نوسان می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نماینده مجلس گفت: صندوق تثبیت بازار سرمایه، برای ایجاد ثبات در بورس، زمانی که بازار رو به بالاست، فروشنده است و در زمانی که بازار رو به پایین است، خریدار. این صندوق طی این مدت نقش خوبی را داشته، اما به طور کل عملکردش ضعیف است.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص روند فعلی بورس گفت: روند رو به رشد بازار سهام متناسب با برآورد سودآوری شرکت‌هاست. در نگاهی دقیق‌تر به حرکت بازار می‌بینیم که حرکت اساسی بازار سرمایه طی دو هفته اخیر عمدتا بر بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز حاصل از صادرات در مرکز مبادله ارز و طلا مبتنی بود.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل طی روز جاری با کاهش۴۶۵۱ واحدی به عدد ۱میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۶ واحد رسید و شاخص کل در آغاز بهمن ماه دو روز متوالی منفی را ثبت نمود. فردا دوشنبه ۳ بهمن ماه بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس طی معاملات امروز در نهایت با کاهش ۱.۸۷ درصدی مواجه شد و در شاخص هم‌وزن نیز که در ابتدا نزدیک به ۰.۳ درصد رشد کرده بود، ۰.۸۱ درصد از ارتفاع خود را از دست داد تا شروع سرخ‌رنگی برای بهمن ماه رقم بخورد. فردا ۲ بهمن ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
در حال حاضر باتوجه به تعداد خودرو‌هایی که تولید می‌شود و با رشدی که اشاره شد، پیش‌بینی این است که طی شش ماه پیش‌رو، حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود. همچنین طی این مدت مقرر شده که ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو هم وارد شود.
امروز مطالبی همچون خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، حمایت طلا از خریداران ماندگار شد، پیش بینی بورس | فردا کدام گروه‌ها رشد خواهند کرد؟، ده خبر برای بورس فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه، خبر‌های مهم برای سهامداران گشان و کگل، تأمین مالی یک استارتاپ صورت می‌گیرد، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار دیروز وضعیت بهتری داشت و شاخص کل مثبت بود اما نتوانست جبران ریزش روز شنبه را داشته باشد؛ گروه پالایشی بعد از مدت‌ها که روند منفی طی کرد دیروز وضعیت بهتری را سپری کرد.بورس امروز چگونه خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون از فردا چه کسانی شش هزار دلار سهمیه ای دریافت می کنند؟، تحلیل بنیادی سهام وبصادر | سهامداران وبصادر بخوانند، پیش بینی قیمت طلا و سکه، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، بازار بیت کوین برای سرمایه گذاری خطرناک است؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازاری که طی هفته‌های گذشته فقط در محدوده قرمز معامله می‌شد، اما دیروز روند بهتری داشت و با رشد ۳۵۶۴ واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد قرار گرفت. با وجود این معاملات امروز چگونه خواهد بود؟
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و گزارش‌های شرکت‌های بورسی چشم‌انداز مثبتی برای این بازار سهام تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود و شاخص کل بورس در پایان سال وضعیت بهتری نسبت به دوره ابتدایی سال خواهد داشت.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تحلیل نماد فملی | در جا زدن برای یک صعود خوب؟، تحلیل لبوتان امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | طرف تقاضا تقویت خواهد شد؟، تحلیل سیستم امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | سیستم موفق به عبور از ۶۰۰ تومان خواهد شد؟، مهمترین چالش امروز بورس چیست؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار در بازار توافقی کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از ٢١ اسفند ماه خبر داده است، اما با توجه به عدم واریز سود از سوی هفت شرکت، احتمال پرداخت این سود در چند مرحله قوت گرفت.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد
مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: بیماری تب کریمه کنگو یک بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که عامل آن ویروسی است و اگر هموطنان الزامات بهداشتی را رعایت کند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و قابل کنترل و مهار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ