اعترافات برخی از لیدرهای وابسته به گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان که در اغتشاشات اخیر ایران دستگیر شدند را در این فیلم مشاهده می‌کتید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
اتفاقات سال گذشته اغتشاشات بود نه اعتراضات، در این جریانات شاهد قرآن‌سوزی، پرچم‌سوزی، اهانت به عالمان دین، اهانت به مساجد و امامزاده‌ها و ... بودیم، ولی ملت ما با شجاعت به دهن آن‌ها زدند و گفتند: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست».
روایت یکی از اغتشاشاگران دستگیرشده در استان تهران از تاثیر فضای مجازی بر خودش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: گروهی از معترضان بعد از مدتی متوجه اقدامات اغتشاشگران شدند و راه خود را از آنها جدا کردند، بنابراین باید با این افراد با رأفت اسلامی برخورد شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در اعتراضات و حوادث اخیر کشور به هیچ وجه از سلاح جنگی استفاده نکردند، گفت: تاکنون نیروهای مسلح خویشتن‌داری کردند.
اعترافات افراد فریب خورده حاضر در اغتشاشات اخیر در شهرستان دوشان سنندج را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری فارس با انتشار تصاویری از بوکان نوشت: اغتشاشگران شامگاه سه شنبه ۲۴ ابان ۱۴۰۱ در بوکان فروشگاه‌های مردم را غارت کردند و گرمخانه شهرداری را که محل نگهداری کارتن‌خواب هاست را به آتش کشیدند. اغتشاشگران که مسلح نیز بودند یک نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساندند.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند. برخی نمایندگان انتقاداتی به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستا‌ها و شهر‌ها به صورت یکسان مطرح کردند و سرانجام پیشنهادهایی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه اعتقاد داریم حتی برخی از اغتشاش‌گران نیز ممکن است فریب خورده باشند و توجه به این موضوع در جای خود محفوظ است، گفت: اما نکته مهم آن است که ضعف‌های مدیریت خود را بشناسیم و درد دل و اعتراضات مردم را بشنویم چراکه اگر به نقص‌ها و کمبود‌های خود توجه نکنیم، ممکن است همه درد‌ها درمان نشود.
مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا باردیگر با حمایت از اغتشاشات ایران، ضمن اذعان مسلح بودن اغتشاشگران، منبع تامین اسلحه برای آنها را نیز افشا کرد.
فیلم اعتراف یکی از اغتشاشگران در استان آذربایجان غربی که از خارج از کشور پول و دستور می‌گرفت.
فیلم اعتراف یکی از اغتشاشگران در استان آذربایجان غربی که از خارج از کشور پول و دستور می‌گرفت.
اگر تعقیب و مجازات افرادی که با سوءاستفاده از اعتراضات مردم که حق مسلم آن‌ها طبق اصل ۲۷ قانون اساسی است، مبادرت به اغتشاش کرده‌اند و تفکیک بین آن‌ها و اغتشاشگران ضروری است به طریق اولی تسریع در تعقیب و مجازات آمرین و مباشرین تعدی به جان و مال مردم در میان نیرو‌های انتظامی و غیرانتظامی ضروری است.
فیلم اظهارات ضارب اراکی درمورد ویدیویی که خود خالق آن بوده است را مشاهده می‌کنید.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
فیلم اعترافات اغتشاشگران و انگیزه آنها از آشوب در حوادث اخیر کشور را مشاهده می‌کنید.
اعترافات اغتشاشگران شهر یاسوج که توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شدند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
زاکانی افزود: یکی از اتفاقات زشت اعتراضات اخیر این بود که اغتشاش گران متعرض به پاکبانان و آمبولانس ها شدند. ما تمامی خسارت ها و مشکلات پیش آمده را جمع بندی کرده ایم و قرار است به دستگاه قضایی منتقل کنیم.
اعترافات یک اغتشاشگر دستگیر شده در گیلان که با دیدن فیلم های گرفته شده از خودش، تمام جرم های مرتکب شده را بازگو می‌کند را مشاهده می‌کنید.
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به صورت ویژه از فرماندهی انتظامی برای مقابله با اغتشاشگران تقدیر و تشکر کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ