نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در حوادث اخیر برخورد جدی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان باید بدانند، عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آن‌‎ها از وضع موجود نیست؛ مردم از گرانی‌ها و نابسامانی‌ها گلایه‌مند هستند.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: گروهی از معترضان بعد از مدتی متوجه اقدامات اغتشاشگران شدند و راه خود را از آنها جدا کردند، بنابراین باید با این افراد با رأفت اسلامی برخورد شود.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه، وزیر کشور و دیگر متولیان در رسیدگی به جرایم حوادث اخیر باید صف معترضان را از اغتشاشگران جدا کنند.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.
مدیر کل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم گوش داده شود و رفع مسایل ضروری است، ادامه داد: دستگاه‌های انتظامی وظیفه صیانت از اموال مردم و تامین امنیت شهرها را بر عهده دارند.
فرمانده سابق سپاه گفت: حاکمیت نباید بیش از این با مماشات با اغتشاشگران برخورد کند و هرچه سریع‌تر باید این بساط با برخورد قاطع جمع شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با افرادی که دست به آشوب می‌زنند و به مردم و مأموران نظامی و امنیتی حمله می‌کنند، باید برخورد قاطع شود و مماشات با آنان پذیرفتنی نیست.
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست‌ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست‌ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند، برخورد قاطع شود.
ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: اغتشاشگران در جهت خوش رقصی برای نظام سلطه اقداماتی چون اهانت به قرآن و مساجد را انجام دادند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همه احزاب و جریانات سیاسی باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند و اغتشاشگران به زودی پای میز محاکمه خواهند رفت.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد.
مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اغتشاشگران که به حدود ۲۰۰۰ نفر هم نمی‌رسند، توسط دشمنان سازمان دهی و هدایت شدند و به کف خیابان‌ها آمده و افراد بی‌گناه را می‌کشند.
امام جمعه ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم در این اجتماع عظیم تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید با قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تاکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ