حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد گفت: دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ما نشانه بصیرت عمیق و آگاهی درخشان مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی بود
رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز که با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و مجاهدت‌های نیرو‌ها و مسئولان انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، توطئه اصلی دشمن خنثی شده است، همه مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که بواسطه نوسانات ارزی و اقتصادی، فشار مضاعفی به مردم وارد نشود و دشمن نتواند از این ناحیه سوءاستفاده کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، گفت: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه رشادت‌های امروز بسیجیان زمینه‌ساز یک پیروزی بزرگ است، گفت: دنیا از ملت ایران بصیرت و ایستادگی را خواهد آموخت و مردم به همگان ثابت می‌کنند که اسلام ماندنی است و هر کسی مقابل شجره انقلاب بلند شود، شکست خواهد خورد.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بصیرت و هوشیاری مردم تربت‌حیدریه، بزرگترین مانع همسویی آنها با عوامل ایجاد اغتشاشات در این خطه شد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه دشمنان ایران به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم، نقشه‌های آنها ناکام ماند.
آیت الله جنتی گفت: در وقایع اخیر همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با افرادی شد که در تحرکات اخیر بی بصیرتی کرده و مردم را تحریک کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلاش دشمنان برای سوریه سازی ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام خواهد ماند.
سران قوا با قدردانی از مردم با بصیرت ایران، نقش‌آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه‌های مسئول را در راستای آرامش‌بخشی به کشور، مقابله با آشوبگری و صیانت از نظم و امنیت عمومی خواستار شدند.
محسن پیرهادی نماینده مردم تهران نوشت:فوت غیرمنتظره مهسا امینی، مردم ایران را سوگوار کرده است؛ هنوز ابعاد ماجرا و چرایی بروز آن بصورت مستند اعلام نشده است. به همین دلیل رفع ابهام از چرایی بروز آن امری ضروری‌ست و باید علل و عوامل بروز اتفاق، بدون فوت وقت روشن شود. به عنوان وکیل مردم برای پاسداری از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیر چرایی و چگونگی بروز این اتفاق تلخ خواهم بود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از سازمان‌دهی رسانه‌های غربی برای تغییر باورهای مردم یاد کرد و گفت: دشمن خودش تحریم می‌کند اما مشکلات را به مسئولان نظام نسبت می‌دهد، در این شرایط خاص بصیرت مردم بیشتر از هر زمانی دیگر کارساز است.
وزیر کشور با بیان اینکه مردم، پایه اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مؤلفه اساسی در این زمینه، حضور مردم در صحنه است که همواره با بصیرت و هوشمندانه وجود داشته است.
امروز مطالبی همچون ریزش قیمت دلار در بازار امروز + فیلم، پیش بینی مهم از بورس فردا چهارشنبه، خبر‌های مهم برای برکت،  این نماد‌ها در صدر تقاضای سهامداران، خبر خوب میثم فدایی برای سهامداران اتکاسا، شایعه رشد قیمت بنزین دو گانه سوز‌ها را پرتقاضا کرد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ