مدتهاست که آشنایان با سیاست ایران می گویند که افراطیون از رهبری و دستگاه های حکومتی عبور کرده اند و با اتکا به برخی عناصر قدرت آفرین بیشتر به دنبال هرج و مرج سیاسی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نویسندگان بیانیه که بی‌محلی همان اقلیت اغتشاشگر در پاییز امسال به اصلاح‌طلبان را دیده‌اند، گویی احساسی از جنس جاماندن از تحولات دارند. می‌دانند نه در بین ملت جایی دارند و رابطه خود را با نظام نیز بر هم زده‌اند. حال که آشوب‌های پاییز را شکست‌خورده می‌بینند، می‌خواهند فرصت‌طلبانه از انزوا درآیند. غافل از اینکه انزوای این آلزایمری‌ها ناشی از کنشگری سرتاپا تناقض خودشان است و تا با مردم و نظام صادق نباشند، در روی همین پاشنه خواهد چرخید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان باید بدانند، عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آن‌‎ها از وضع موجود نیست؛ مردم از گرانی‌ها و نابسامانی‌ها گلایه‌مند هستند.
حجت‌الاسلام وکیل‌پور جانباز مدافع امنیت گفت: در شب حادثه‌ای که برایم رقم خورد، شمشیرهای بلند دست اغتشاشگران دیدم.
کرمانشاه- طی روزهای گذشته به دنبال فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب و آشوبگر شاهد به آتش کشیده شدن خانه‌های مردم در جوانرود بودیم تا این بار عناصر معاند به تهدید و ارعاب زنان و کودکان روی بیاورند.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای بدون درک مناسب از شرایط موجود چه تعمدا و چه سهوا، به ادامه اغتشاشات کمک کرده و با موضع‌گیری‌ تند بی‌اساس به جای دعوت مردم به آرامش به اغتشاشگران کمک می‌کنند.
ایرنا: اغتشاشگران در اقدامات خشونت‌طلبانه خود، سرهنگ "حسین یوسفی" از کارکنان انتطامی استان را با سلاح سرد به شهادت رساندند و رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر را هم بشدت مجروح کردند تا جایی که به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، وضعیت وی وخیم و در بیمارستان بستری است.
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست‌ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست‌ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موفقیت‌های مکرر ایران در زمینه‌های مختلف باعث شد دشمنان عصبانی شوند، جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران راه بیاندازند و عده‌ای هم به اغتشاشگران پول دادند.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در صحبت هایی جنجالی گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، از اغتشاش‌گران در ایران حمایت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ارتباط حملات به سفارتخانه‌های ایران با حمایت سیاسی غرب از اغتشاشگران غیر قابل‌کتمان است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همه احزاب و جریانات سیاسی باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند و اغتشاشگران به زودی پای میز محاکمه خواهند رفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر اطلاعات گزارش کاملی از حوادث اخیر کشور و دستگیرشدگان اغتشاشات ارائه و نقش عناصر گروه های مختلف معاند را در این حوادث تشریح کرد.
در روزهای اخیر برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب همنوا با گروه‌های ضدانقلاب، اغتشاشگران را تحریک کردند که دیده شدن و رسیدن دوباره به قدرت از جمله اهداف آنان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران در روز‌های اخیر با تعرض به اموال عمومی و بیت‌المال، حمله به پلیس و نیرو‌هایی که برای تأمین امنیت و جان مردم به صحنه آمده بودند، هر گونه جنایتی را انجام دادند.
رضوانی کارشناس بازار سرمایه گفت: برایند محرک های صعودی و نزولی تشکیل یک بازار ساید و رنج می باشد که در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نوسان می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ