سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در حال حاضر فقط به درخشش در سوپرجام پرتغال فکر می‌کند، نه تاتنهام.
مهدی جلوه تاکید کرد که تنها نگرانی بازیکنان در حال حاضر وضعیت علی حاجی‌پور است.
رئیس شورای پول و اعتبار یکی از دلایل تشدید ناترازی بانک‌ها را تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰ همت ناشی از تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی تجمیع شده که این امر موجب کاهش گردش پول در بانک‌ها شده است.
مایک تایسون، قهرمان اسبق سنگین وزن جهان، تایسون فیوری را بهترین بوکسور حال حاضر جهان می داند.
تمام پنج غول تکنولوژی جهان مدعی هستند که تمرکز زیادی بر هوش مصنوعی گذاشته‌اند؛ ادعایی که در عمل برای هر کدام از آن‌ها معنای متفاوتی دارد. با این حال، دو موضوع در حال حاضر شفاف و روشن است؛ رقابت در حوزه هوش مصنوعی بالا گرفته است و حتی پیش از ظهور برنده آن، این رقابت رویکرد آینده غول‌های تکنولوژی را تغییر می‌دهد.
به نظر می‌رسد در حال حاضر تمام تمرکز بایرلورکوزن روی دیدار برابر فرانس واروش در لیگ اروپا است.
چزاره پراندلی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، به صورت رسمی کناره گیری اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
یک مقام اطلاعاتی لیتوانی به توان روسیه برای ادامه جنگ اشاره کرد.
بر اساس آخرین بروزرسانیِ مقام‌های ترکیه، طی ۲۴ ساعت اخیر، ۹ نفر دیگر از زیر آوار نجات یافتند، اما در حال حاضر بیشتر تمرکز نیرو‌های امداد و نجات بر رساندن غذا و تامین سرپناه برای مردمی است که در سرمای شدید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.
در حالی که بایدن در ویدئویی در جریان یک نشست انتخاباتی در پاییز این توافق را «مرده» خواند، مقامات دولت از اعلام مرگ آن خودداری کردند و فقط تا آنجا پیش رفتند که گفتند در حال حاضر تمرکز ما روی این توافق نیست. به گفته دولت بایدن، عدم همراهی تهران بر سر میز مذاکره در طول سال ۲۰۲۱، تلاش‌های ایران برای تامین پهپاد و سامانه‌های دیگر به ارتش روسیه و اعتراض‌های جاری در سراسر کشور، مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرده است.
وزیر دفاع انگلیس می گوید که لندن درباره ارسال یا عدم ارسال جنگنده به اوکراین تصمیم نهایی را نگرفته است.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات ونوآوری صنایع خودرو و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند.
سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد در حال حاضر تمرکز اعضای کادر فنی تیم ملی و بازیکنان روی مسابقات لیگ برتر است.
ارلینگ هالند می‌گوید به دست آوردن توپ طلا یکی از هدفهای بلندمدت او است ولی در حال حاضر همه تمرکزش را به جوایز انفرادی نخواهد داد و به فکر موفقیت تیمش خواهد بود.
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که در حال حاضر تمرکز اصلی آلمان به جای احیای برجام بر روی حمایت از ناآرامی‌های ایران است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت برجام گفت: در حال حاضر که مذاکره‌ای در کار نیست و سودی هم ما نبردیم.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز او روی تیم باشگاهی‌اش است.
مهران محرمیان در خصوص معاملات رمز ارز گفت: در این خصوص مواردی هم در مجلس شورای اسلامی و هم در دولت ذیل حوزه معاونت اقتصادی رییس جمهور این موضوع در دست اجرا و بررسی بوده اما فعلا قانونی نیست.
مربی فولاد می گوید که قطعا نکونام روزی سرمربی تیم ملی خواهند شد ولی در حال حاضر تمرکز او روی فولاد است.
نماینده آمریکا در امور ایران در گفتگویی اذعان کرد که در حال حاضر احیای توافق هسته‌ای حتی در دستور کار هم نیست و تمرکزی روی این موضوع وجود ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
صادق خلیلیان، استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در مورد تردد اتباع خارجی نداریم و تردد روان در حال انجام است
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به درخواست آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی برای غیرنظامی شدن نیروگاه اتمی زاپروژیا گفت: درحال حاضر، هیچ گفتگویی برای غیرنظامی شدن «زاپروژیا» وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ