معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور راهبردی با بیان اینکه گرامیداشت ۲۶ مرداد به عنوان قدردانی از سربازان در عرصه دفاعی کشور است، گفت: ما همیشه حس مقابله با دشمن را حفظ کردیم، به همین علت است که امنیت را گدایی نمی‌کنیم‌.
گرانیت ژاکا بعد از جدایی از آرسنال و انتقال به لورکوزن درباره علت این انتقال توضیح داد و گفت شایعات درباره مشکلات او با آرسنال کاملا دروغ است.
سازمان منافقین به علت سابقه طولانی در دشمنی و جنایت با ملت قهرمان ایران توانسته است کوله‌باری از تجربه در حوزه‌های اقدامات تروریستی کسب کند. این مسئله موجب شده که اتفاقاتی مخرب در ایران حادث گردد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
امام جمعه بابل با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی از وجوهات شرعی اصلا استفاده نمی‌کرد، اظهار کرد: فضای مجازی متاسفانه "مسموم، آلوده و محل جولان شایعات و القائات" دشمن شده است.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
کیهان نوشت: ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
اندرسون، هافبک سابق منچستریونایتد، با ستایش از همبازی سابقش کریستیانو رونالدو می‌گوید علت انتقادها و دشمنی‌ها با ستاره پرتغالی این است که مردم کریستیانوی واقعی را نمی‌شناسند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فردا در حالی در جلسه‌ای با کمیته اجرایی فدراسیون شرکت می‌کند که باید درباره علت مخفی کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان از این کمیته توضیح بدهد.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
سردار گودرزی فرهنگ را مولفه دوم قدرت دانست و افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری بر فضای فکری جوانان و نوجوانان از طریق رسانه‌ها دیگر اقدام دشمن بود و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی ما تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار بگیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از ضعف های امروز کشور را که دشمن از آن استفاده کرده، عدم بهره مندی از مردم در مسائل کشور دانست و افزود: هر کاری را که در کشور با حضور مردم انجام دادیم، در آن موفق بودیم و هر کجا مردم را حذف کردیم، ناموفق بودیم،
عباس عبدی نوشت: وظیفه حکومت این نیست که بگوید اعتراضات مورد بهره‌برداری دشمن قرار می‌گیرد. وظیفه حکومت این است که با روشن‌بینی سیاسی اجاره ندهد چنین حوادثی شکل گیرد. حوادثی که کاملاً قابل پیش‌بینی بوده و علت اصلی آن نیز بی‌درایتی در سیاست رسمی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام علت تامه برای تبدیل اعتراضات به فتنه، دخالت دشمن دانست و گفت: فتنه‌ها، عبرت‌ها و درس‌هایی دارند، باید آن‌ها را آموخت و جلوی تکرار اشتباهات را گرفت.
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
کمیته هماهنگی لبنانی – فلسطینی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل شهادت اسیر فلسطینی به علت بی توجهی به روند درمان او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ