ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیروهای حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیروهای حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.
دقایقی پیش یک حادثه تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز رخ داد. منابع غیررسمی از مواجهه نیرو‌های حفاظت از حرم با فرد مهاجم و تیراندازی وی خبر داده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانیه ای هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف در این شهر را محکوم کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد چهارم آذرماه یک دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین در بلوار شیراز واژگون شده است که در این حادثه، راننده و خواهرش مصدوم شدند و دیگر سرنشین خودرو که دختری ۱۶ ساله بنام مائده (ماهک) هاشمی اهل شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر بوده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رئیس دیوان عالی کشور، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: این ترورهای کور تنفر ملت ایران را نسبت به کوردلان و استکبار جنایتکار بیشتر می ‏کند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
ماجرا به ۲۵ تیر امسال بازمی‌گردد؛ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه‌اش در شهر شیراز رفته بود. روز حادثه، سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به یک طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین‌بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می‌رسد، اما یک‌دفعه غیبش زد و گوشی‌اش خاموش شد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
عارف غلامی مدافع تیم استقلال، چندی پیش به دلیل استوری حمایتی از اعتراضات مردمی، محروم و خبرساز شده بود، در یک استوری تازه ضمن حمایت از مطالبات مردم به حادثه اخیر شیراز نیز واکنش نشان داد.
نائب رئیس مجلس طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی، گفت: این فاجعه دیگر بار، اوج ناجوانمردی مزدوران استکبار را نمایان ساخت.
حسینی، کاپیتان استقلال که خودش هم اهل شیراز است با انتشار یک استوری این حادثه تلخ را تسلیت گفت.
وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از حرکت دشمن علیه ملت ایران را آشکار کردند.
وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از حرکت دشمن علیه ملت ما را آشکار کردند.
یکی دیگر از شاهدان عینی نیز این طور ماجرا را تشریح کرد: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
حادثه سقوط هواپیما فوق سبک در اطراف سد درودزن، ۲ مصدوم داشته و یک فروند بالگرد ۱۱۵ و ۲ کد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شیراز - هواپیمای سوخو ۲۲ نیروی هوافضای سپاه در شیراز دچار حادثه شد.
فیدلیتی پرستیژ، SUV جدید بهمن موتور
آیت الله مکارم شیرازی در مورد فاجعه متروپل گفت: در آبادان فاجعه ای واقع شد که مربوط به ضعف خودمان بود. کار به جایی رسید که داد مردم هم بلند شد و ما هم واقعاً از این قضیه ناراحت شدیم که عزیزانمان داغدار شدند.‌
گروه انجمن پادشاهی ایران (تندر)، یک گروهک تروریستی و ضد انقلاب است که در جریان گروه‌های معاند و طرفداران رژیم پهلوی فعالیت می‌کند. موسس این گروهک طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند است و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را برعهده داشته، اما پس از او، جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ