شاید کمتر کسی بداند که پاکستان بدون حتی یک حضور در جام جهانی، چه نقش پررنگی در برگزاری این رقابت‌ها در قطر دارد‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی گفت: اقتصادهای ایران و پاکستان مکمل یکدیگر هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و پاکستان مصمم هستند که از امنیتی ماندن مرزها فاصله بگیرند و مرزها را به مرزهای تجاری و اقتصادی مبدل کنند.
پاکستان و ایالات متحده برای تقویت روابط دوجانبه خود در زمینه دفاعی توافق کردند.
وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
در جریان دیدار و گفتگوی فرمانده ارتش پاکستان با وزیر امور خارجه کشورمان دو طرف بر افزایش همکاری‌های مرزی تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کردند.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
هند و پاکستان فهرستی از زندانیان غیرنظامی و ماهیگیران را مبادله کردند.
مسئولان بعثه‌های حج ایران و پاکستان درباره تدابیرو اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره عظیم حج و راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه حج و زیارت در مکه مکرمه رایزنی کردند.
هند و پاکستان برای مقابله با طوفان بیپارجوی آماده می شوند.
در جریان درگیری میان ارتش پاکستان و عناصر مسلح نزدیک مرز با افغانستان، ۶ نفر از هر دو طرف کشته شدند.
عمران خان گفتمان جدیدی مطرح کرده است. تکیه‌گاه فکری خود را اندیشه علامه اقبال لاهوری و نیز دکتر علی شریعتی قرار داده است. در همین موقعیت و بحران اخیر، عمران خان با صراحت از نهضت امام حسین علیه‌السلام و عاشورا سخن می‌گوید. گویی می‌خواهد در پاکستان سنت سنگواره‌ای شده، حاکمیت ارتش بر پاکستان را با تعدیل روبه‌رو کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و پاکستان هر دو از اتفاقات افغانستان به طور مستقیم تأثیر می‌پذیرند و همین نکته، تقویت بیش از پیش اشتراکات و همکاری‌ها را ضروری‌تر می‌سازد.
پاکستان و ازبکستان توافقنامه‌ای را برای گسترش سرمایه گذاری و افزایش حجم تجارت دوجانبه به یک میلیارد دلار امضا کردند.
ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: در جریان درگیری امروز میان مرزبانان پاکستان و طالبان، ۶ نفر کشته و ۱۷ تَن زخمی شدند.
وزرای خارجه پاکستان و آمریکا در مورد کمک‌های جدید سیل، افغانستان - وزارت امور خارجه گفتگو کردند.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر پاکستان گفت: روابط ایران و پاکستان، تعامل معمول دو همسایه نیست، بلکه روابطی عمیق و متکی به نزدیکی‌های فرهنگی و اشتراکات اعتقادی هزاران ساله است.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان ۲۵ تا ۲۸ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود تا بازار محصولات ایران‌ساخت در این کشور رونق گیرد.
نخست وزیر پاکستان، که به دوحه سفر کرده در «میز گرد تجارت و سرمایه گذاری میان قطر و پاکستان» گفت که قطر شریکی قابل اعتماد است و پاکستان از حمایت های قطر قدردانی می کند.
طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
نیروهای امنیتی و پلیس پاکستان خانه و محل اقامت عمران خان را در محاصره خود قرار دادند.
سرکنسول ایران در کراچی گفت: افتتاح پارک «سلمان فارسی» همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان بیانگر روابط حسنه و دو جانبه دو کشور و عزم دو طرف برای تقویت روابط است.
در حال حاضر تیم ترکیه با یک برد و ۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه است که امروز با قطر بازی دارد و در صورت پیروزی به عنوان دومین تیم این گروه، راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ