طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردی که اقدام به آتش‌زدن پرچم آذربایجان کرده هدف از این کار را تلاش برای به اهتزاز در نیامدن این پرچم در کشورش عنوان کرده است. وی بدون هیچگونه رسیدگی کیفری آزاد شده است.
در جریان تظاهرات علیه قانون اصلاحات قضایی، معترضان با میله پرچم به سر آوی دیچتر وزیر کشاورزی نتانیاهو ضربه زدند.
کریس رونالدو بازیکن النصر عربستان در کنار صعودی ها با شمشیر رقص جالبی انجام داد.
تصویری دیدنی از برج میلاد که به یاد زلزله ترکیه و سوریه پرچم این دو کشور را نمایش می‌دهد.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
صدها تن از مردم بورکینافاسو در واگادوگو تجمع کرده و خواستار خروج نیروهای فرانسوی از این کشور شدند.
گروهی از تظاهرکنندگان پرچم سوئد را مقابل کنسولگری سوئد در ترکیه آتش زدند. مقامات سوئدی به راسموس پالودان، حزب راست افراطی دانمارک، اجازه دادند تا روز شنبه یک نسخه از قرآن کریم را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در استکهلم بسوزاند.
عکس برافراشتن پرچم برفراز «رایشس‌تاگ» ساختمان پارلمان آلمان، پس از فتح برلین یکی از نماد‌های پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم است. این عکس در واکنش به عکس برافراشتن پرچم در ایوو جیما که خود نماد پیروزی آمریکا در جنگ جهانی دوم است، گرفته شد.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
بعد از خروج نیرو‌های روسیه از خرسون، مردم شهر کی‌یف با پرچم اوکراین، در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند. روسیه روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰ هزار سرباز خود در منطقه خرسون در جنوب اوکراین را خارج و به سمت کرانه شرقی رودخانه دنیپرو منتقل کرده است.
میشل رینالدو در حالی که تی‌شرتی منقش به پرچم اسرائیل به تن کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
پرچم‌های روسیه در شهر لیمان اوکراین پس از آزادسازی این شهر پایین کشیده شد.
نیروهای ارتش اوکراین پرچم روسیه را در شهر تازه آزاد شده ووفچانسک پاره کرده و به آتش کشیدند.
علی ارسلان فرنگی کار طلایی جهان به خوبی جواب تمام شیطنت‌ها را با بیان اینکه من یک ایرانی ام، مخلص همه مردم کشورم هستم و سجده نکردن بر پرچم کشور صربستان نشان داد
نیرو‌های ارتش اوکراین پس از اینکه مناطقی در حومه خارکف را از اشغال روس‌ها پس گرفتند پرچم اوکراین را به اهتزاز درآوردند.
امارات متحده عربی به یاد و احترام ملکه الیزابت دوم، تصویری از ملکه و پرچم بریتانیا را با نور روی برج خلیفه انداخت. برج خلیفه در دبی، بلندترین برج جهان و یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر است.
همزمان با درگذشته ملکه الیزابت دوم، پرچم انگلیس بر فراز خیابان داونینگ که محل اقامت نخست وزیر انگلیس است به حالت نیمه برافراشته درآمد. الیزابت دوم، ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و سایر قلمرو‌ها و سرپرست کشور‌های مشترک المنافع عصر روز پنجشنبه در ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم که ۲۱ آوریل سال ۱۹۲۶ در لندن به دنیا آمد، در ۲۵ سالگی با درگذشت پدرش شاه جرج ششم، ملکه بریتانیا شد. در سال ۲۰۱۵، او با پشت سر گذاشتن ملکه ویکتوریا رکورد طولانی‌ترین مدت حکومت را در تاریخ بریتانیا شکست.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
رئیس جمهور اوکراین در جشن روز پرچم شرکت می‌کند و به اوکراینی‌ها وعده آزادی کامل داد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز سه شنبه در مراسمی به مناسبت روز پرچم ملی در کی‌یف، پایتخت این کشور شرکت کرد. زلنسکی در یک سخنرانی کوتاه گفت: پرچم ملی اوکراین در جایی که قرار است باشد، یعنی در تمام نقاط اوکراین که در حال حاضر تحت کنترل روس‌ها است، برافراشته خواهد شد و به شهروندان اوکراینی قول داد که آن‌ها را از اشغال روسیه آزاد کنند.
برای جنگجویان طالبان، شادی پیروزی بر بحران اقتصادی کنونی سایه افکنده است. یک جنگجو گفت: ما ممکن است فقیر باشیم، اما پرچم سفید اسلام اکنون برای همیشه در افغانستان برافراشته خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ