وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکرات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در سطح هیأت‌های بلندپایه برای تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارت خارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارتخارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
گفتگوی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان آغاز شد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
وزیران امور خارجه ترکیه و پاکستان به صورت تلفنی در خصوص افزایش حملات به قرآن کریم در اروپا و توافق غلات گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
دیپلمات های ارشد روسیه و سوریه درباره مسائل منطقه ای و روابط دوجانبه مسکو و دمشق گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کومور در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه برزیل در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزرای خارجه ایران و هند در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
در بیانیه پایانی نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان اعلام شد: ۳ طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را در حوزه‌های امنیتی بر اساس اصول احترام متقابل گسترش دهند.
نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان امروز در شهر اسلام‌آباد برگزار شد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در این گفتگوی تلفنی در مورد مناسبات تهران و ریاض و دیگر موضوعات منطقه ای از جمله برقراری صلح در اوکراین رایزنی کردند.
وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، پاکستان، روسیه و چین درباره افغانستان با حضور حسین امیرعبداللهیان، سرگئی لاوروف و چین گانگ وزرای خارجه ایران، روسیه و چین و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان آغاز شد.
وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه به همتایان خود در کشور‌های حوزه نوروز شامل آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، قرقیزستان، قزاقستان و هند، عید دیرین و کهن نوروز را به وزرای امور خارجه این کشور‌ها شادباش گفته و برای مردم این حوزه سالی سرشار از خوبی‌ها و شکوفایی مسئلت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای پاکستانی خود در تاشکند دیدار و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با بلاول بوتور زرداری همتای پاکستانی تاکید کرد: کشور‌های اسلامی نباید اجازه دهند برخی کشور‌های غربی به اسم آزادی، توهین به مقدسات و نفرت پراکنی را در دستور کار خود قرار دهند.
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه پاکستان ،کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی OIC بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تاکید کرد.
وزرای خارجه پاکستان و آمریکا در مورد کمک‌های جدید سیل، افغانستان - وزارت امور خارجه گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ