وزیر امور خارجه کشورمان و فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری رسمی دولت عربستان «واس» امروز جمعه، ۱۸آگوست گزارشی از جزئیات دیدار «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی در جده را منتشر کرد. براساس این گزارش، در این دیدار علاوه بر رایزنی درخصوص تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و تلاش‌های انجام شده در این زمینه‌ها، روابط دوجانبه عربستان و جمهوری اسلامی ایران، فرصت‌های آتی همکاری‌های دو کشور و راه‌های توسعه آن بررسی شد.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد، پنجشنبه شب با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خاجه کشورمان با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با شهباز شریف دیدار کرد.
امیرعبداللهیان و ولادیمیر اورلیچ رئیس پارلمان جمهوری صربستان عصر امروز در حوزه همکاری‌های دوجانبه خصوصا در بخش دیپلماسی پارلمانی در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ظهر امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در محل ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
امیرعبداللهیان و لاوروف در یک گفتگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
ایران می‌توانست و می‌تواند با پشتیانی معنوی از گروه‌های مخالف طالبان که دارای سوابق تاریخی با ایران نیز هستند و همچنین استفاده از اهرم مهاجران افغانستانی ساکن در ایران و نیاز‌های ضروری، چون سوخت و مواد غذایی و کالا‌های ضروری دیگر نسبت به اعمال فشار به این شبه‌دولت اقدام و آن‌ها را وادار کند در قبال شهروندان خود و همسایگان رویکردی مسئولانه در پیش بگیرند.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با خانم «آیساتا تال سال» وزیر خارجه سنگال دیدار کرد. دو وزیر در این‌ملاقات، در خصوص موضوعات مختلف روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
جلسه علنی مجلس صبح یک شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد. پیش از جلسه علنی مجلس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در جمع نمایندگان حاضر شدند. سیدابراهیم رییسی، رئیس جمهور نیز برای دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جلسه امروز مجلس حضور یافت.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه برگزار شده تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر امور خارجه آغاز شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر خارجه آغاز شد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری نیکاراگوئه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ