در جریان درگیری میان ارتش پاکستان و عناصر مسلح نزدیک مرز با افغانستان، ۶ نفر از هر دو طرف کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
درگیری‌ میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
ماه‌ها بود که خبر‌هایی پراکنده از اختلاف میان پریگوژین و نیرو‌های واگنر با نیرو‌های ارتش روسیه و شخص وزیر دفاع، سرگئی شویگو، به گوش می‌رسید و واگنری‌ها، ارتش روسیه را به بی کفایتی در جنگ اوکراین و عدم پشتیبانی از خود در این جنگ متهم می‌کردند.
منابع محلی سودان اعلام کردند که در پی ناکامی در تمدید آتش بس، بر اثر تبادل شدید آتش بین طرف‌های درگیر در جنوب خارطوم، ۱۷ نفر کشته و دست‌کم ۱۰۶ نفر زخمی شدند.
رسانه‌های عبری زبان از شکایت قضایی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی علیه وزیر اسبق ارتش این رژیم خبر دادند.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
شمار تلفات نیروهای ارتش مالی در نتیجه درگیری با گروه های تروریستی به ۱۴ کشته رسید و ۳۱ تروریست هم از پا درآمدند.
منابع سوری از حمله تروریستهای جبهه النصره به مواضع ارتش سوریه در حومه غربی حلب خبر دادند.
ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: در جریان درگیری امروز میان مرزبانان پاکستان و طالبان، ۶ نفر کشته و ۱۷ تَن زخمی شدند.
درگیری دوباره میان ارتش پاکستان و گروه های شبه نظامی به کشته شدن چند نظامی این کشور منجر شد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت:یک سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی تایباد به شهادت رسید.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت:یک سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی تایباد به شهادت رسید.
فرماندار شهرستان تایباد خراسان رضوی گفت: ۱۰ا انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی نفر از متجاوزان مرزی دستگیر شدند، اما هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیرو‌های ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت سرباز وظیفه «احمد لطفی» شد.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز و در در کنفرانس خبری نشست سران کشورهای مستقل مشترک المنافع اعلام کرد: درگیری بین نیروهای ناتو و ارتش روسیه به فاجعه منجر می‌شود.
منابع رسانه ای سوریه از عملیات هلی برن آمریکایی ها در استان الحسکه و درگیری آنها با نیروهای ارتش سوریه در حومه جنوبی شهر قامشلی خبر داده و اعلام کردند در این درگیری 3 نفر کشته و زخمی شدند.
منابع محلی در شمال شرقی استان دیالی از هلاکت ۵ عضو گروه تروریستی داعش در درگیری با نیروهای ارتش عراق خبر دادند.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از درگیری ناوگروه هشتاد و سوم این نیرو با دزدان دریایی در دریای سرخ خبر داد.
با عملیات تفنگداران ناوشکن جماران،‌ یک فروند قایق مشکوک با سرنشینان مسلح که به کشتی تجاری ایران در باب المندب نزدیک شدند از محل متواری شدند.
منابع خبری از تشدید درگیری میان ارتش اتیوپی و شورشیان موسوم به جبهه آزادی بخش تیگرای خبر می دهند.
امیر موسوی با بیان اینکه عمده دلیل درگیری‌های مرزی اخیر با افغانستان این است که طرف مقابل هنوز آن نظم و نسق مطلوب را پیدا نکرده، گفت: این درگیری‌ها باید از طریق دیپلماتیک حل شود و نیازی به دخالت نیروهای نظامی و انتظامی نیست.
امیر دریادار دوم گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آنها را متواری کردند.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آن‌ها را متواری کردند.
ارتش مالی اعلام کرد با عناصر تروریستی داعش در یکی از مناطق مرزی و راهبردی بین مالی، بورکینافاسو و جمهوری نیجر درگیر شده است.
مدیرعامل یک مجموعه فولادی گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ