دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش همگانی، علی خلیلی با کسب ۵۱ رای بعنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد.
اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی علی خلیلی چچکی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
طی حکمی از سوی دکتر خرمی شاد، دیروز «محمد جواد خلیلی» به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس منصوب گردید.
رئیس قوه قضائیه گفت: خیلی اوقات از طرف رئیس دیوان عالی کشور نسبت به رای صادر شده از سوی دیوان درخواست ماده ۴۷۷ می‌شود، یعنی این حکم خلاف شرع بیّن صادر شده است. چرا در دیوان عالی کشور حکم و رای خلاف شرع بیّن باید صادر شود که بعد از آن رییس دیوان عالی درخواست ماده ۴۷۷ کند؟
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش‌های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
مدیرعامل باشگاه سایپا سایپا می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید خیلی زود درباره پرونده بازیکن شمس‌آذر تصمیم‌گیری کنند.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برگزاری طرح‌های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
در ادوار مختلف مجلس تجارب گوناگونی از اختلافات دولت و مجلس را شاهد بودیم؛ مجلس اول که رای به عدم کفایت رئیس‌جمهور در آن داده شد، مجلس‌های بعدی که یک‌جا بر سر پرونده‌های اقتصادی، یک‌جا برای تصمیمات درمورد طرح‌های حمایتی، یک‌جا به دلیل انتصابات و خیلی موارد گوناگون دیگر دست به چنین تصمیماتی زدند. البته در سال پایانی مجالس معمولا اختلافات مجلس و دولت به حد اعلا می‌رسد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: ممکن است خیلی از طرفداران اردوغان بگویند که ۵۲% از مردم به او رای دادند و او را خواستند و این چه تناقضی با دموکراسی دارد؟ پاسخ من این است که انتخابات ترکیه عادلانه نبود و رقبا در شرایطی که با اختلافی بسیار فاحش نابرابر بود رقابت می‌کردند. دولت از همه‌ی امکانات دولتی خود به صورت غیرقانونی برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد.
خلیلی اعلام کرد: ۴۱ هزار تیم مینی فوتبال در جام محلات/ ورزش را ارزان کنیم
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در نظر دارد رای پرونده کاوه رضایی را خیلی زود اعلام کند.
رئیس کمیته انضباطی استقلال در خصوص جلسه به غلامپور، محبی و قایدی توضیحاتی ارائه کرد.
پزشکیان گفت: مردم ما مردم خوبی هستند، همان مردمی هستند که ۹۸درصد به جمهوری اسلامی رای دادند ما چکار کردیم که این‌ها از ما برگشتند باید ما این را در خودمان تحلیل کنیم و گناه را به گردن مردم نیندازیم.
در شرایطی که رای بدوی در خصوص ابطال نتیجه انتخابات مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ فدراسیون سوارکاری از سوی شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری صادر شده است اما رای قطعی در انتظار صدور رای شعبه تجدیدنظر است. انتخاباتی که منجر به ابقای خلیلی در ریاست این فدراسیون شده بود.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی بر ضرورت مشارکت گسترده دستگاه ها در برگزاری مسابقات کارکنان دولت تاکید کرد.
خیلی سوال مهم و البته واضحی است. مسئولانی که رای به ممنوعیت موتور سواری زنان داده‌اند، لطف کنند و بگویند چه فرقی بین زن ترک نشین و زن راننده موتور وجود دارد؟ اصلا چرا موتور سواری زنان ممنوع است؟
محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس از روند و شرایط تیم‌های پایه این باشگاه ابراز رضایت کرد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری نسبت به لغو مجدد انتخابات فدراسیون سوارکاری واکنش نشان داد و اعلام کرد که مسئله را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد کرد.
مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
محمد مهاجری گفت: در منصفانه‌ترین داوری، نمره تدبیر دولت در تدارک اربعین خیلی پایین و نزدیک به صفر است. این‌بار دولت، با کسانی بد کرد که پایگاه رای آقای رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ بودند.
خلیلی: آمادگی جسمانی دارای فدراسیون جهانی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ