اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی علی خلیلی چچکی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش همگانی، علی خلیلی با کسب ۵۱ رای بعنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش‌های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
طرح «مترو اسپرت» که با هدف آشنایی بیشتر مردم با ورزش های همگانی در چند ایستگاه مترو تهران اجرا شد، با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برگزاری طرح های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
باشگاه روبین کازان روسیه از جدایی علی عدنان، ملی‌پوش عراقی، پس از یک فصل حضور در این تیم خبر داد.
پرسولیس خیلی زود از نساجی پیش افتاد و به جام قهرمانی نزدیک‌تر شد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: معلوم شد که این طور نیست که اگر گفتیم اصلا حجاب اختیاریست ۸۰ درصد خانم‌ها بی‌حجاب می‌شوند. منبع: جماران
اواخر بیماری‌اش رئیس جمهور سابق از طریق علی چینی با ما تماس گرفتند که می‌خواهیم عیادت آقای حجازی برویم. چند ماشین و محافظ و ... به خانه ما آمدند و ۲۰ دقیقه ماندند. وقتی رفتند داشتیم ظرف‌ها را جمع می‌کردیم که یک بسته روی میز دیدیم. پدرم هم حالش خیلی بد بود. بسته را باز کردیم و دیدیم تراول است به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
ماه عسل علی فتح‌الله‌زاده در ششمین بازگشت به استقلال خیلی زود به پایان رسید.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برنامه‌های ما بیشتر به این سمت و سو است که مردم دسترسی آسان به ورزش داشته باشند.
خیلی ها اعتقاد دارند علی دایی به استقلال گل نزده است و البته بعضی دیگر ضربه سر او در تیم تجارت را به نام دایی نوشته اند.
حسن علی بخشی گفت: حضورشیرازی‌ها در کشور‌های جزیره‌ای منطقه غرب اقیانوس هند خیلی کهن است. می‌گویند یک راه ابریشم دریایی بین ایران و این مناطق وجود داشته که در اینجا به «راه ادویه» معروف است. ایرانی یا همان شیرازی‌ها در سال ۱۵۰۶ میلادی به مجمع الجزایر کومور وارد شده و سلطنت شیرازی‌ها را تأسیس کرده اند.
علی اکبر ناطق نوری می‌گوید: سلطان قابوس ضیافت شامی – البته خصوصی بود – به احترام من برپا کرد. این‌ها وقتی می‌خواهند پذیرایی کنند عبا و عمامه را برمی‌دارند و با همان لباس سفید و شال بسته و خنجر پذیرایی می‌کنند. وقتی وارد حیاط شدیم، رئیس مجلس عمان به من گفت: این سلطان قابوس است. من دیدم خود سلطان قابوس هم مثل بقیه خدمه از نظر تشریفات در صف ایستاده است. واقعا باورم نمی‌شد، اما نگاه کردم و دیدم که خود اوست، چون از نظر لباس و ... هم شکل هستند، خیلی خوشم آمد و کمی خجالت کشیدم که متوجه نشدم او ایستاده است.
علی تیموری گفت: به نظره من شروع بازیگری کاری دشوار است برای یک علاقه‌مند، چرا که بازیگری امروزه حرفه شلوغ و شاید زیاده از حد پر ازدحامی است و رقابت در آن در بدست آوردن یک نقش، هر چند کوتاه، ولی بسیار شدید است وجود خیلی عظیمی از بازیگران با تجربه باعث شده است که این موضوع تشدید بشود و اینکه هوش و خلاقیت (بازیگر باید فرد باهوشی باشد تا بتواند سریعا با روند فیلم آشنا و متن محتوا فیلمنامه را حفظ کند. همچنین در بسیاری موارد که پیش می‌آید باید از خلاقیت دانش بداهه خود در ایفای نقش بهتر بهره بگیرد.)
علی مطهری گفت: غیر از فشار‌های اقتصادی، احساس عدم مشارکت در مسائل حیاتی کشور و سرنوشت خود نیز در اعتراضات اخیر مؤثر بوده است. تا قبل از انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امید به انتخابات آزاد وجود داشت، ولی بعد از آن این امید از بین رفت. مردم احساس کردند نمی‌توانند تغییر و تحولی ایجاد کنند؛ به ویژه مشارکت پایین ۴۸ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ به فال نیک گرفته و مطلوب تلقی شد در حالی که با احتساب آرای باطله حدود ۶ میلیون رأی، مشارکت ۴۲ درصدی خیلی برای جمهوری اسلامی و نظامی که گاهی تا ۸۵ درصد در انتخابات‌اش شرکت می‌کردند بد بود، خصوصا که به نظر می‌رسد این رفتار تبدیل به یک رویه شده است.
مراسم معارفه سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد.
جلسه علی فتح‌الله‌زاده با نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بر سر تبلیغات محیطی خیلی کوتاه بود.
وزیر ورزش و جوانان، علی خلیلی را به عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان، علی خلیلی را به عنوان سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی منصوب کرد.
تیم ایروبیک ژیمناستیک مردان ایران با ترکیب سعید نجفی، علیرضا نبی‌پور حسین آبادی و امیرحسین بنی‌اسد عسکری و علی خلیلی در بخش انفرادی و تیمی ۳ نفره موفق به کسب دو مدال برنز شد.
ویدئوی پربازدیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که «علی اوسیوند»، بازیگر سینما و تلویزیون در آن می‌گوید: «مسئله من را در گینس هم باید بنویسند... عاشق حمیرا ریاضی شدم. ۹ یا ۱۰ سال خواستگار ایشان بودم و پدرش مخالف بود و فکر می‌کرد مثلا خیلی قالتاقم، قیافه‌ام غلط انداز بود و ...»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ