مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی یونانی گل‌گهر معتقد است بهبود وضعیت چمن استادیوم‌ها باید در فوتبال ایران در اولویت قرار داشته باشد.
محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان می‌گوید الان خیلی از این بدحجاب‌ها، مادران باحجابی دارند که به دخترشان حق می‌دهند بدحجاب باشند. بهانه برخی این است که زیبایی دختر دیده شود و برایش خواستگار بیاید! همین مادر را اگر چادر از سرش بردارید، سکته می‌کند! چرا؟ چون عادت کرده است و حجاب انتخاب او نیست. ما باید حجاب را تبدیل کنیم به انتخاب؛ دختران جوان ما باید برسند به این انتخاب.
سفیر پیشین ایران در انگلیس گفت: گمانه‌زنی‌هایی که منتشر شد، از توافق قطعی خبر نمی‌دهد، اما از یک تفاهم ولو موقت بین طرفین در امر هسته‌ای حکایت می‌کند که دولت آقای بایدن به خاطر انتخابات پیش‌رو خیلی وارد عمق و محتوای توافق کلی نمی‌شود و از طرف دیگر هم ایران هنوز در مسائلی که حل و فصل کامل نشده قرار نگرفته ولی گام‌هایی برداشته است.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
بعضی از افراد هنوز نمی‌دانند که چه بالشی را باید برای خواب خود انتخاب کنند و به سراغ بالش‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می‌روند که آن‌ها را آزار می‌دهد و باعث می‌شود که خواب راحتی نداشته باشند.
ترامپ گفت: یک چیز جور در نمی‌آید. من در تلویزیون پاسخ بایدن به این سوال را که آیا در انتخابات بعدی شرکت خواهید کرد یا خیر را دیدم. بایدن خیلی از این شاخه به آن شاخه پرید و پراکنده گویی کرد و من فکر نمی‌کنم او بتواند در انتخابات آتی شرکت کند.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
جهانگیری می‌گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهاد‌های انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت و موضوعی به نام «میزان رأی ملت است» را در ارتباط با انتخابات آنچنان جا انداخت که کسی نتواند تصور کند که می‌شود موقعیت جمهوریت را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد.
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
غذا‌های چرب یا روغنی می‌توانند به‌سادگی باعث ابتلا به مشکلات گوارشی شوند. بنابراین، برای پیشگیری از چنین مشکلاتی باید گوشت‌های کم‌چرب یا ترجیحا بدون چربی را انتخاب کنید یا قبل از خوردن غذا حتما تکه‌های چربی قابل مشاهده را دور بریزید.
زین‌الدین با اشاره به نقل قول‌های دوستانش که حالا به عضویت طالبان در آمده‌اند و اینکه چگونه نفراتی را برای انجام عملیات انتحاری انتخاب می‌کنند، می‌گوید: «دوستانی که حالا در خدمت طالبان هستند، می‌گویند که وضعیت سیستم خیلی مناسب نیست و بدون اینکه آموزشی دیده باشند به آن‌ها سلاح داده‌اند و در چند درگیری کوچک هم شرکت کرده‌اند. نه فشنگی برای تمرین به آن‌ها می‌دهند و نه تاکتیک جنگی به آن‌ها می‌آموزند. گفته‌اند که خودشان باید همه این‌ها را یاد بگیرند. من تاکنون فردی که برای «انتحاری» خودش را آماده کرده باشد، ندیده‌ام و هیچ کدام از دوستانم هم به آن معنا جهادی نیستند، ولی شنیده‌ام که هیچ کس نمی‌داند که قرار است برای عملیات انتحاری انتخاب شود.
خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
ملی پوش بسکتبال ایران پس از شکست برابر چین در انتخابی جام جهانی نتیجه دیدار سختی را واگذار کردیم و باید روی حمله بیشتر کار کنیم.
بسیاری از نامزد‌های طرفدار سرسخت دونالد ترامپ برنده شدند، اما خیلی از آن‌ها هم شکست خوردند یا در رقابتی نزدیک هنوز امیدوار مانده‌اند. بایدن از این که حزب او نسبت به دونالد ترامپ (۲۰۱۸) و باراک اوباما (۲۰۱۰) کمتر در کنگره کرسی از دست داده خوشنود است
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
ایازی:‌ ۲۰ سال پیش در یک مقاله مفصل نوشتم که مسئله حجاب را باید به انتخاب خود جامعه بگذارید و آن‌ها به‌صورت طبیعی این کار را بکنند اگر حکومت خیلی دغدغه مسئله حجاب را دارد، کار فرهنگی کند و غیر مستقیم انجام دهد نه اینکه روش‌هایی به کار بگیرد که نه تنها شوق انگیز نیست که تنفرآور است.
رضا میرزایی می گوید که انتظارات از بازیکنان استقلال خیلی بالاست و باید هر هفته در فرم ایده‌آل باشید تا بتوانید بازی کنید.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
انصاری فرد خیلی دوست داشت به کشوری برود که هم دسترسی مستقیم به یونان داشته باشد و هم در سطح نسبی خوبی باشد و در اروپا بازی کند.
دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این حیث مشکلی ندارد، اما انتخاب هافبک‌ها هم در بازی اول مقابل سپاهان خیلی مهم است و ساپینتو که حتما روی تیمش شناخت بهتری پیدا کرده باید بهترین‌ها را برای بازی اول انتخاب کند.
هم زمان با عید سعید فطر، با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و با همکاری و هم‌دلی کارکنان، صادرات اتوبوس آتروس بنز از تولیدات شرکت ایران خودرو دیزل، به ترکمنستان آغاز شد.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.
من فکر می‌کردم اگر ظریف بیاید و تاییدصلاحیت بشود یا نشود، قطبیدگی ایجاد می‌کند و اگر رأی بیاورد یا نیاورد، باز هم قطبیدگی ایجاد می‌کند؛ براساس همین، آمدنم به هر شکلی را باعث باخت کشور می‌دیدم. [حضورم در انتخابات] در دو شکل باعث برد من می‌شد؛ یکی شورای نگهبان مرا رد می‌کرد و دیگری اینکه رأی نمی‌آوردم؛ این دو شکل را بینی و بین‌الله برای خودم برد می‌دانستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ