مدیرعامل باشگاه سایپا سایپا می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید خیلی زود درباره پرونده بازیکن شمس‌آذر تصمیم‌گیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فوق تخصص مراقبت های ویژه در خصوص سویه جدید کرونا و ویژگی ها و احتمال همه گیری این ویروس توضیحاتی ارائه کرد.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
از نظر رکورد فرونشست نقطه‌ای و ابعاد فرومایه ثبت‌شده، استان فارس، همه رکوردها را زده و با پنجاه و چهار سانتی‌متر در سال هیچ منطقه‌ای در ایران و جهان به گرد پایش نمی‌رسد.
دبیر انجمن علمی اپتومتری ایران تاکید کرد: این حقیقت را نمی‌شود کتمان کرد که نیاز مستمر به ضدعفونی‌کردن و نگهداری از عدسی‌های تماسی می‌تواند به عنوان یک عامل محدود کننده برای مصرف‌کنندگان عدسی‌های تماسی به شمار برود و بعضاً باعث شود که مصرف کننده به عنوان یک محدودیت ناخوشایند به این قضیه نگاه کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای غربی عادت دارند در هر اتفاقی روسیه را مقصر جلوه دهند.
جزئیاتی از لایحه حجاب توسط مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه منتشر شده است.
هافبک مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران از عملکرد داور مسابقه برابر استقلال ناراحت بود.
تغییرات آب و هوایی هم چنین باعث عفونت‌های بیش‌تر می‌شود، زیرا این قارچ برای مقاومت در برابر دما‌های گرم‌تر از جمله در بدن انسان تکامل یافته است.
سوخت استارشیپ از اکسیژن و متان مایع است. دو بخش بدنه فضاپیمای استارشیپ از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و می‌تواند تا ۱۰۰ تن تجهیزات را حمل کند. هر دو بخش این فضاپیما با قابلیت استفاده مجدد طراحی شده‌اند به نحوی که می‌توانند با فرودهای نرم بر روی زمین مجددا به فضا پرتاب شوند.
وزیر خارجه روسیه از موضع میانه قزاقستان در مسئله اوکراین تشکر کرد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: فرمایش رهبری درباره مولدسازی بسیار گوهربار است و باید حتماً درباره این موضوع اطلاع رسانی دقیق شود.
سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، حال دولت تصمیم به فروش اموال مازاد خوبه گرفته که سازوکار آن همراه با برخی انتقادات بوده است.
ظرفیت ورزشگاه ۶۵ هزار تماشاگر بود و شاید صد هزار نفر در اطراف ورزشگاه برای حضور در دیدار نهایی حضور داشتند. اگر می‌شد نیم میلیون هوادار در ورزشگاه جا کنند، این کار را می‌کردند
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که به اعتقاد وی درباره موضوع توافق هسته‌ای با ایران، مجاری ارتباطی همچنان باید حفظ شود.
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نشریه فرانسوی بازوی رسانه‌ای یک جریان و تفکر خاصی در فرانسه است، گفت: ما باید در خصوص اهداف بلند مدت و وابستگی‌های این نشریه اطلاع رسانی کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: آیا اسلحه‌هایی که داعش استفاده می‌کرد تولید بهشت بود؟ خدا خودش سلاح تولید می‌کرد و می‌گفت در راه دین اسلام و قرآن این سلاح‌ها را علیه مردم استفاده کنید؟
با توجه به عرضه محصولات خودروسازان کشور در بورس کالا و ادامه این عرضه ها، بسیاری از خریداران و علاقه مندان به بازار خودرو می‌خواهند بدانند نحوه خرید خودرو در بازار شفاف بورس کالا به چه نحو است. در این مطلب به چند پرسش درباره خرید خودرو از بورس کالا پاسخ داده شده است.
به طور طبیعی روی پوست انسان تعداد زیادی قارچ‌های میکروسکوپی وجود دارند که در صورت تحریک شدن با عوامل مختلف می‌توانند پوست را دچار مشکلات و عفونت‌های مختلفی کنند.
این روزها بازار پذیره نویسی ها در بازار سرمایه داغ است و حالا نوبت به پذیره نویسی تکیمیا رسیده است. جزئیات این پذیره نویسی و زمان آغاز آن را در مطلب زیر بخوانید.
اطلاعیه‌های منتشر شده نشان می‌دهد که مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با خودروی لاماری به عنوان ششمین خودروساز در راه بورس کالا است و قرار است ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری ایما در اول آبان ماه سال جاری عرضه شود.
امروز سه شنبه ۱۹ مهر ماه پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات آغاز خواهد شد و معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق پس از اتمام عرضه و اخذ مجوز فعالیت صندوق شروع خواهد شد.
شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی (هفتاد و چهارمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد و جلسه معارفه این شرکت روز‌های گذشته برگزار شد تا این شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شود.
در سال ۱۹۸۷ مطالعه‌ای بر روی شخصیت تک‌فرزند‌ها انجام شده بود و نتایج این تحقیقات نیز نشان داد که هیچ تفاوت معناداری در رابطه با درون‌گرایی- برونگرایی، پختگی، استقلال، خودکنترلی و مسئولیت‌پذیری بین تک‌فرزند‌ها با افراد دارای خواهر و برادر وجود ندارد؛ تنها تفاوت تک‌فرزند‌ها با سایرین این بود که تک‌فرزند‌ها انگیزه، پشتکار و تلاش بیشتری برای پیشرفت داشتند و همچنین برای سازگاری با شرایط جدید از توانایی بالاتری برخوردار بودند.
به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ