رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش همگانی، علی خلیلی با کسب ۵۱ رای بعنوان رئیس این فدراسیون معرفی شد.
فرهاد حمیداوی که به عنوان سرمربی خوشه طلایی انتخاب شده بود خیلی زود با این تیم به بن‌بست رسید.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برگزاری طرح‌های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
خلیلی اعلام کرد: ۴۱ هزار تیم مینی فوتبال در جام محلات/ ورزش را ارزان کنیم
بعضی از مواد غذایی در فریزر خیلی زودتر خراب می‌شوند یا زودتر بو می‌گیرند و کیفیت خود را از دست می‌دهند. این مواد را بهتر است که فریز نکنید و تازه مصرف کنید.
سرمربی لبنیات هراز آمل گفت: بازی بسیار نزدیک و پایاپایی بود و دو تیم خیلی خوب تلاش کردند.
رافائل بنیتس، سرمربی سابق رئال مادرید، معتقد است که دوران حضور او روی نیمکت این تیم هرگز به آن بدی که گفته شده نبود.
بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل اعتراف کرد که تیمش با وجود پیروزی مقابل فولاد سیرجان عملکرد خیلی خوبی در زدن سرویس نداشته است. ‌
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
مدافع ملی‌پوش ایران شایعه شکل گرفته حول خودش را تکذیب کرد و مدعی شد چنین موضوعی را هرگز مطرح نکرده است.
دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را صادر کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
در بیش از یک دهه اخیر با توجه به یکه‌تازی رونالدو و مسی در دریافت توپ طلا (12 از 13) خیلی از ستاره‌های بزرگ فوتبال از دریافت این جایزه بازماندند.
در بیش از یک دهه اخیر با توجه به یکه‌تازی رونالدو و مسی در دریافت توپ طلا (12 از 13) خیلی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنبال از دریافت این جایزه بازماندند.
میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی‌کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود. پیانیچ گفت که ژاوی مخالف جدایی او بود.
میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ