خیلی سوال مهم و البته واضحی است. مسئولانی که رای به ممنوعیت موتور سواری زنان داده‌اند، لطف کنند و بگویند چه فرقی بین زن ترک نشین و زن راننده موتور وجود دارد؟ اصلا چرا موتور سواری زنان ممنوع است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیاگو سیلوا، بهترین بازیکن فصل قبل چلسی، از ورود پائولو دیبالا به این تیم استقبال می‌کند.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص لزوم در نظر گرفتن مجازات کافی و تاثیرگذار برای رفتار‌های خودسرانه گفت: «مجازات‌های فعلی به اندازه کافی قابلیت بازدارندگی ندارد. یک بازداشت ساده و محاکمه کوچک و سپس آزادی فرد می‌تواند باعث شود این رفتار‌ها ادامه پیدا کند، پیشتر و در ماجرای حمله به سفارت عربستان در سال ۱۳۹۴ نیز شاهد همین نوع رفتار‌های خودسرانه بودیم»
یک جستجوی ساده اینترنتی صد‌ها سایت را می‌آورد که به دروغ از دورانی در گرند کنیون صحبت می‌کنند که اهرام و طراحی‌های هیروگلیف مصری در آن‌ها پیدا شده است.
یک جست‌وجوی ساده گوگل به سادگی شما را به ده‌ها شماره تماس مرتبط با اپیلاسیون می‌رساند و تماس تصادفی با هرکدام از این شماره‌ها از شدت‌گرفتن مراجعه کودکان برای اپیلاسیون حکایت دارد؛ معمولا هم دخترانی زیر ۱۸ سال که همراه با نزدیکان خود به چنین مراکزی مراجعه می‌کنند و اگر پزشک مجوز را صادر کند و کودک توان تحمل درد این کار را داشته باشد، پا به الگوی تعریف‌ شده از زیبایی و مدروز می‌گذارد.
اعتماد عمومی شهروندان و مردم به قربانگاهی می‌رود که در آن همه چیز برای منافع اقلیتی ذبح می‌شود. حالا شهروندانی اعتماد عمومی خود را از دست می‌دهند که برای خرید یک پراید ساده یا پول ندارند و یا ناچار هستند بار‌ها در قرعه کشی‌های تحقیر آمیز خودروسازان شرکت کنند و ناگاه می‌شنوند که چطور نمایندگان، مدیران، دولتمردان و روسا بدون هیچ ضابطه‌ای خودرو‌های شاسی بلند چند میلیاردی را تحویل می‌گیرند.
در طول خورشید گرفتگی کامل سال۱۸۶۹ (هم ترازی خورشید و ماه و زمین، که جلوی نور خورشید بطور کامل گرفته شد)، دانشمندان توانستند تاج کم نور خورشید را مشاهده کنند. این مشاهدات یک ویژگی را در تاج نشان داد و آن‌ها این پدیده را به عنوان شاهدی از حضور یک عنصر جدید در نظر گرفتند: کرونیوم یا تاج (coronium). تئوری‌های پیشرفته مکانیک کوانتومی بیش از ۶۰ سال بعد نشان داد که این "عنصر جدید"، همان آهن ساده قدیمی است، که تا دمایی بالاتر از دمای سطح خورشید گرم شده است.
مدیرعامل سابق استقلال، انتقادات شدیدی را به مدیران فعلی باشگاه و وزارت ورزش وارد کرد.
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
رئیس جمهور روسیه ۱۶ سال پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ یک سخنرانی تاریخی را ایراد کرد و گفت که پیشروی ناتو به شرق اروپا، اقدامی تحریک‌آمیز است و به کاهش شدید سطح اعتماد دوطرفه می‌انجامد!
در این روز‌های سرد زمستانی، هیچ چیز مثل یک سوپ تازه و خوشمزه در کنار خانواده، حال آدم را خوب نمی‌کند. اگر می‌خواهید برای یک پیش غذا، عصرانه و یا شام سبک، خانواده را به سوپی ساده و پرخاصیت مهمان کنید و یا برای کودک و نوزادتان سوپی مقوی بپزید، پتاژ کدوحلوایی بهترین گزینه است.
یک خبرنگار صهیونیست که در صدد تحت فشار قرار دادن یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی با سوال پیچ کردن وی بود، با پاسخ محکم وی شوکه شد.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
اگر می‌خواهید بدنتان در روز‌های سرد سال کم‌آب نشود، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی ساده، ساعات نوشیدن آب را به این صورت تنظیم کنید: ۱ لیوان آب بلافاصله بعد از بیدار شدن، یک لیوان آب حدود یک ساعت قبل از هر وعده غذایی (مانند ناهار و شام)، یک لیوان آب همراه با میان‌وعده‌ها و یک لیوان آب حدود ۲ ساعت قبل از خواب.
در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی ۱۰ دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
سرهنگ کتیبه گفت: شهید نامجو حتی یک شانه تخم‌مرغ هم به خانه‌اش نبرد. اتومبیل او یک فولکس قدیمی بود، در صورتی که در دانشکده، اتومبیل‌های شورلت و بنز بود که وی هیچ‌کدام از آنها را سوار نشد.
زمانی که خانم حاتمی و همسرش برای اولین بار به روستای «گیت» آمده بودند، متوجه شدند، اهالی روستا به خاطر جوانی و کم تجربه بودنشان خیلی به آن‌ها اعتماد ندارند و برای حل مشکلات و پرسیدن سوال به آن‌ها مراجعه نمی‌کنند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند که با یک کار ساده اعتماد آن‌ها را جلب کنند.
تاریخ چند بار تکرار می‌شود؟ یک بار؟ دو بار؟ سه بار؟ پاسخ این سوال برای غزه‌ای که مدام در تیررس حملات و موشک‌های صهیونیستی قرار دارد ۶ بار در  در یک بازه زمانی ۱۶ ساله است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ